Oh no, here we go

Hear your voice on the radio

Like every single song is about you

なんてことだ、さあ行こうか

君の声がラジオから聞こえる

曲すべてが君のことを言ってるみたい


Every sec that we spent

Lots of mess stuck up in my head

Gets me so distracted and confused

僕らが過ごした日々で

頭の中がグチャグチャになってた

とても気が散るし混乱してるんだ


Baby, I think I've lost my mind

Feels like you crashed into my life

I keep on losin' track of time

I'm so messed up, yeah

ねえ、僕はどうかしちゃったみたい

君が僕の人生に突っ込んできたように感じる

時が経つのを忘れたままで

僕はおかしくなってる


I'm so messed up!

とってもメチャクチャさ!


I can't remember what I did tonight

Or even yesterday

Like, dude, where's my car?

Excuse me, what's my name?

今夜、何してたのか思い出せない

もはや、昨日でさえ覚えてない

うん、なあ、僕の車どこ?

ちょっとごめん、僕は誰?


Someone gave me these clothes

I can't remember who

My mind's a total blank

But I just can't forget about you, forget about you

誰かがこの服をくれたんだ

誰だったのか忘れたけど

頭は完全に空っぽ

でも君を忘れることはできない、できないんだよ


Think that it's comin' back

Something about the time we had

Wish that we would've been recordin'

だんだん思い出してきたかも

僕達が過ごしたあの時間を

録画しておけたらよかったのにな


So right, super tight

Can't recall a thing last night

But woke up with a smile in the mornin'

その通り、ベロベロに酔っぱらってた

だから、昨日の夜にあったことなんて思い出せない

でも、今朝はいい気分で目が覚めたよ


Baby, I think I've lost my mind

Feels like you crashed into my life

I keep on losin' track of time

I'm so messed up, yeah

ねえ、僕はどうかしちゃったみたい

君が僕の人生に突っ込んできたように感じる

時が経つのを忘れたままで

僕はおかしくなってる


I'm so messed up!

とってもメチャクチャさ!


I can't remember what I did tonight

Or even yesterday

Like, dude, where's my car?

Excuse me, what's my name?

今夜、何してたのか思い出せない

もはや、昨日でさえ覚えてない

うん、なあ、僕の車どこ?

ちょっとごめん、僕は誰?


Someone gave me these clothes

I can't remember who

My mind's a total blank

But I just can't forget about you, forget about you

誰かがこの服をくれたんだ

誰だったのか忘れたけど

頭は完全に空っぽ

でも君を忘れることはできない、できないんだよ


I just can't forget about you

(Yeah, you, you, you)

Forget about you

(Oh, I just can't forget about you)

でも君を忘れることはできない、

(君だけは)

できないんだよ

(僕は君を忘れることだけはできないさ)


Which way is up? Which way is down?

Can't stop this room from spinning 'round

I'm floating high, high off the ground

Caught in my head, can't get you out

どれが良くて、どれがダメなんだ?

部屋が回るのなんて止められない

僕は高く浮き上がって、落ちたり

頭の中で引っかかって、君を追い出せないよ


I can't remember what I did tonight

Or even yesterday

Like, dude, where's my car?

Excuse me, what's my name?

今夜、何してたのか思い出せない

もはや、昨日でさえ覚えてない

うん、なあ、僕の車どこ?

ちょっとごめん、僕は誰?


Someone gave me these clothes

I can't remember who

My mind's a total blank

But I just can't forget about you, forget about you

誰かがこの服をくれたんだ

誰だったのか忘れたけど

頭は完全に空っぽ

でも君を忘れることはできない、できないんだよ


I just can't forget about you

Forget about you

でも君を忘れることはできない

できないんだ


Oh, whoa

Oh, whoa, oh

Oh, whoa

Oh, oh, oh





<無断転載ご遠慮ください>