Maybe I'm just crazy

Maybe I'm a fool

Maybe I don't know how to love but

Maybe I do

Maybe you know more than me but

This much is true

This little heart and brain of mine say

We're through with you

私ってただ変なのかもしれない

バカなのかも

愛し方を知らないんだと思う

でも、愛せるとも思うの

あなたは私より物知りだよね

でも、これは本当のこと

このちっぽけな私の心と頭が言ってるの

私たちはもう終わりって


And I wonder does it blow your mind

That I'm leaving you far behind

I wonder does it stop your heart to know

You're not my sunshine anymore

ショックを受けるかな

私が遠く離れていったら

知ったら心臓が止まるかもね

あなたはもう私の太陽じゃないってこと


Okay you're pretty

Your face is a work of art

Your smile could light up New York City after dark

Okay you're cover boy pretty

Stamped with a beauty mark

But it's such a pity a boy so pretty

With an ugly heart

そうね、あなたはカッコいい

顔立ちは芸術作品のようだし

微笑みは夕暮れのニューヨークを照らしてくれる

そう、雑誌の表紙を飾るくらいにカッコいい

美の印が押されてるみたい

でもホント可哀想ね

カッコいいのに中身は不細工だなんて


Maybe you'll get married

And she will kiss your feet

While I give all my rides away

I won't lose no sleep

Maybe on your honeymoon

You'll think of me

But if you don't won't shed a tear

Yeah I can guarantee

将来結婚するでしょうね

奥さんは足にキスまでしてくれるかも

私は遊び相手がいなくなるけど

もう睡眠不足で死ぬことはなくなるね

ハネムーンの最中には

私のことを思い出すかも

でももし泣かないで、しかも泣きたくないなら

これは保証してあげる


And I wonder does it blow your mind

That I'm leaving you far behind

I wonder does it stop your heart to know

You're not my sunshine anymore

それにショックを受けるかな

私が遠く離れていったら

知ったら心臓が止まるかもね

あなたはもう私の太陽じゃないってこと


Okay you're pretty

Your face is a work of art

Your smile could light up New York City after dark

Okay you're cover boy pretty

Stamped with a beauty mark

But it's such a pity a boy so pretty

With an ugly heart

そうね、あなたはカッコいい

顔立ちは芸術作品のようだし

微笑みは夕暮れのニューヨークを照らしてくれる

そう、雑誌の表紙を飾るくらいにカッコいい

美の印が押されてるみたい

でもホント可哀想ね

カッコいいのに中身は不細工だなんて


Okay you're pretty

Your face is a work of art

Your smile could probably light up New York after dark

Okay you're cover boy pretty

Stamped with a beauty mark

But it's such a pity a boy so pretty

With an uh- an uh- an ugly heart

An uh an uh an ugly heart

そうね、あなたはカッコいい

顔立ちは芸術作品のようだし

微笑みは夕暮れのニューヨークを本当に照らしてくれるみたい

そう、雑誌の表紙を飾るくらいにカッコいい

美の印が押されてるみたい

でもホント可哀想ね

カッコいいのに中身は不細工だなんて

性格が最低なのよ


So...


Okay you're pretty

Your face is a work of art

Your smile could light up New York City after dark

Okay you're cover boy pretty

Stamped with a beauty mark

But it's such a pity a boy so pretty

With an ugly heart

そうね、あなたはカッコいい

顔立ちは芸術作品のようだし

微笑みは夕暮れのニューヨークを照らしてくれる

そう、雑誌の表紙を飾るくらいにカッコいい

美の印が押されてるみたい

でもホント可哀想ね

カッコいいのに中身は不細工だなんて


Okay you're pretty

Your face is a work of art

Your smile could light up New York City after dark

Okay you're cover boy pretty

Stamped with a beauty mark

But it's such a pity a boy so pretty, so pretty, so pretty

With an ugly heart

ほんと、あなたってカッコいい

顔立ちは芸術作品のようだし

微笑みは夕暮れのニューヨークを照らしてくれる

そう、雑誌の表紙を飾るくらいにカッコいい

美の印が押されてるみたい

でもすごく可哀想

カッコいいのに中身は不細工だなんて





<無断転載ご遠慮ください>