B-b-better in stereo

B-b-better in stereo

ステレオのスピーカーみたいに

二人一緒が良い


I'm up with the sunshine (let's go!)

I lace up my high-tops (oh, no!)

Slam dunk, ready or not

Yeah, show me what you got

太陽の光で私は目覚める(行こう!)

ハイカットスニーカーの紐を締めて(あらやだ!)

スラムダンクを決めるの、準備万端でもそうでなくったって

さあ、私にも見せてよ


I'm under the spotlight (holler)

I dare you, come on and follow

You dance to your own beat

I'll sing the melody

私はスポットライトの下に立っているの(叫べ)

やれるもんならやってみろ、さあ勝負よ、ついてきて

あなたは自分の鼓動にノッてダンスして

私は歌を歌うわ


When you say "Yeah", I say "No"

When you say "Stop", all I wanna do is go, go, go!

あなたが「賛成」って言うなら、私は「反対」って言うわ

「止まって」って言うなら、私がしたいことはただ進むのみよ!


You (you) the other half of me (me)

The half I'll never be-e

The half that drives me crazy

あなたは私の半身

絶対になれないもう一人の私

私を熱狂させてくれる


You (you) better half of me (me)

The half I'll always need (need)

We both know

We're better in stereo

あなたはよく出来た私の半身

いつだって必要なもう一人の私

私たちは知ってるわ

二人は一緒が良いってこと


B-b-better in stereo

Oh, oh, oh

B-b-better in stereo

Oh, oh, oh

ステレオのスピーカーみたいに

私たちは一緒が良いな


And when we're together (oh yeah)

A sweet harmony, or solo

If we could just agree,

We would go major league

二人が一緒にいると

良いハーモニーかソロになるわ

もし意見が一致すれば

メジャーリーグを見に行くでしょうね


When you say "Yeah", I say "No"

When you say "Stop", all I wanna do is go, go, go!

あなたが「賛成」って言うなら、私は「反対」って言うわ

「止まって」って言うなら、私がしたいことはただ進むのみよ!


You (you) the other half of me (me)

The half I'll never be-e

The half that drives me crazy

あなたは私の半身

絶対になれないもう一人の私

私を熱狂させてくれる


You (you) better half of me (me)

The half I'll always need (need)

We both know

We're better in stereo

あなたはよく出来た私の半身

いつだって必要なもう一人の私

私たちは知ってるわ

二人は一緒が良いってこと


You say "It's wrong", I say "It's right"

You say "It's black", I say "It's white"

You take a left and I take a right

But at the end of the day we both know

We're better...

あなたが「間違ってる」って言うなら、私は「正解よ」って言うわ

「黒よ」って言われたら「白よ」って答えるし

左に曲がるなら私は右に曲がる

でも一日の終りには二人とも気づくの

私たちに良いのは…


You (you) the other half of me (me)

The half I'll never be-e

The half that drives me crazy

あなたは私の半身

絶対になれないもう一人の私

私を熱狂させてくれる


You (you) the other half of me (me)

The half I'll always need (need)

We both know

We're better in stereo

あなたはよく出来た私の半身

いつだって必要なもう一人の私

私たちは知ってるわ

二人は一緒が良いってこと


B-b-better in stereo

Better in stereo

Oh oh

Better in stereo

Oh oh

Better in stereo (B-b-better in stereo)

Oh oh

Better in stereo

ステレオのスピーカーみたいに

私たちは一緒が良いな





<無断転載ご遠慮ください>