Last summer we met.

We started as friends.

I can't tell you how it all happened.

Then autumn it came.

We were never the same.

Those nights, everything felt like magic.

去年の夏に僕たちは出会ったよね

最初は友達として関係が始まった

何があったかなんて、到底語り切れないよ

そして秋がやってきて

僕たちは同じ関係ではなくなった

毎晩毎晩、その全てが魔法みたいに感じるんだ


And I wonder if you miss me too.

If you don't is one thing that I wish you knew:

僕と同じように、君も恋しく思ってくれてるかな

そうじゃなくても、ただこれは知っていて欲しいんだ


I think about you every morning when I open my eyes.

I think about you every evening when I turn out the lights.

I think about you every moment, every day of my life.

You're on my mind all the time. It's true.

毎朝目を開けた時から、君のことを考える

毎晩明かりを消す時だって君のことは忘れない

僕の人生、毎日のどんな瞬間も君を想っている

いかなる時も君が心から離れてくれないんだ、本当だよ


I think about you, you you, you you

I think about you, you you, you you

君のことを考えてる

頭から離れないんだ


Would you know what to say

If I saw you today?

Would you let it all crumble to pieces?

'Cause I know that I should

Forget you if I could.

I can't yet for so many reasons.

なんて声をかけるか分かるかな?

今日、僕が君に会えたら

あの思い出、バラバラにこわしてみる?

だってそうするべきだって分かってるから

できれば君を忘れるべきだって

でもまだ出来てないんだ、いろいろ理由があってね


I think about you every morning when I open my eyes

I think about you every evening when I turn out the lights

I think about you every moment, every day of my life

You're on my mind all the time. It's true

毎朝目を開けた時から、君のことを考える

毎晩明かりを消す時だって君のことは忘れない

僕の人生、毎日のどんな瞬間も君を想っている

いかなる時も君が心から離れてくれないんだ、本当だよ


I think about you, you you, you you.

I think about you, you you, you you.

君のことを考えてる

頭から離れないんだ


How long 'til I stop pretending

What we have is never ending.

Oh, oh, oh.

偽るのをやめるまでどのくらいかかるだろう

僕達に待っているのは終わりのない物語だって


If all we are is just a moment,

Don't forget me cause I won't and

I can't help myself.

僕達の関係があと少ししか続かなくても

僕のことを忘れないで、君のことを忘れないから

どうすることもできないんだ


I think about you. Ooh, ooh.

I think about you. Ooh.

君のことを考えてる

頭から離れないんだ


I think about you every morning when I open my eyes.

I think about you every evening when I turn out the lights.

I think about you every moment, every day of my life.

You're on my mind all the time. It's true.

毎朝目を開けた時から、君のことを考える

毎晩明かりを消す時だって君のことは忘れない

僕の人生、毎日のどんな瞬間も君を想っている

いかなる時も君が心から離れてくれないんだ、本当だよ


I think about you, you, you, you, you.

I think about you, you, you, you, you.

君のことをずっと考えてる

頭から離れないんだ





<無断転載ご遠慮ください>