Boom! Boom! Boom! Clap!


You're picture perfect blue

Sunbathing on a moon

Stars shining as your bones illuminate

あなたの写真は完ぺきな青

月の下で日光浴するの

あなたの骨を照らすかのように星が輝いている


First kiss just like a drug

Under your influence

You take me over you're the magic in my veins

This must be love

ファーストキスはただ麻薬みたいだった

あなたのおかげでね

あなたは私の血管の中を流れる魔法だと思った

これは愛に違いないわ


(×2)

Boom! Clap!

The sound of my heart

The beat goes on and on and on and on and

Boom! Clap!

You make me feel good

Come on to me come on to me now

ドーン!バン!

私の心臓が鳴る音

鼓動は止まらず打ち続ける

ドキドキ!ドキドキ!

あなたがいるといい気分よ

私のもとに来てよ、今すぐに


No silver or no gold

Could dress me up so good

You're the glitter in the darkness of my world

どんな銀や、ましてや金でさえ

これほど私を着飾らせてはくれないの

あなたは、私の世界にある暗闇で輝く光ね


Just tell me what to do

I'll fall right into you

Going under cast a spell just say the word

I feel your love

ただ何をするかを教えて

あなたの言うとおりにするから

言葉を発するだけで魔法にかけられちゃう

あなたの愛を感じる


(×2)

Boom! Clap!

The sound of my heart

The beat goes on and on and on and on and

Boom! Clap!

You make me feel good

Come on to me come on to me now

ドーン!バン!

私の心臓が鳴る音

鼓動は止まらず打ち続ける

ドキドキ!ドキドキ!

あなたがいるといい気分よ

私のもとに来てよ、今すぐに


You are the light and I will follow

You let me lose my shadow

You are the sun, the glowing halo

And you keep burning me up with all your love, uh

あなたは私を導いてくれる光

私の影の部分を消し去ってくれる

あなたは太陽、その輝きは大きくなるばかり

そしてあなたの愛すべてが私を燃やし続ける


(×4)

Boom! Clap!

The sound of my heart

The beat goes on and on and on and on and

Boom! Clap!

You make me feel good

Come on to me come on to me now

ドーン!バン!

私の心臓が鳴る音

鼓動は止まらず打ち続ける

ドキドキ!ドキドキ!

あなたがいるといい気分よ

私のもとに来てよ、今すぐに







<無断転載ご遠慮ください>