I Got your Love on Lock 

君の愛に鍵をかけた


I wake up in the morning

Got you right by my side

Feel your Love in the Silence

Like I’m reading your mind

朝起きると

すぐ右側に君がいる

静寂の中に君の愛を感じる

君の心を読んでいるみたいに


It’s written all on your face and 

There is nothing to hide

All your thoughts in the open

Put your words to the side

それは君の顔に全部書かれてるし

隠れているものもない

考えてること全部がわかりやすい

君の言葉から読み取れば


You know I got you on me like a tattoo

That'll never fade away

So lemme stop you 

you ain’t gotta talk 

I know everything your gonna say

タトゥーみたいに君を僕に刻みつけたい

永遠に消えていかないように

だから君を止めさせて

君はしゃべるのを止めないけど

僕は君の言おうとしていること全部わかってるから


You ain’t gotta say I love you 

No no no

I got your love on lock 

I got your love on lock 

Baby I love you

Yeah you know 

You got my Love On Lock 

You got my Love On Lock 

君は愛してるって言わない

でも違うって分かってる

僕が君の愛に鍵をかけたから

他の男は愛せないように

ベイビー、愛してるよ

君も知ってるだろ

君は僕の愛に鍵をかけた

君しか愛せなくなるように


We up on top of the world

Long as you’re my girl

You ain’t gotta say I love you 

No no no

Baby I love you 

You got my love on lock

二人で世界一のカップルになろう

君が僕の彼女でいる限り

君は愛してるって言わない

でも違うって分かってる

ベイビー、愛してるよ

君が僕の愛に鍵をかけた


My love My love


You’ll never have to worry 

Baby I’m here to stay

You gave me a blank love letter

But your love filled up the page

君は心配しなくてもいいんだ

僕は君の近くに居続けるんだから

君からのラブレターは空白だらけだったけど

君の愛が溢れるほどにつまっていた


It’s written all on your face and 

There is nothing to hide

All your thoughts in the open

Put your words to the side

それは君の顔に全部書かれてるし

隠れているものもない

考えてること全部わかりやすい

君の言葉から読み取れば


You know I got you on me like a Tattoo

That'll never fade away

So lemme stop you 

You ain’t gotta talk 

I know everything your gonna say

タトゥーみたいに君を僕に刻みつけたい

永遠に消えていかないように

だから君を止めさせて

君はしゃべるのを止めないけど

僕は君の言おうとしていること全部わかってるから


You ain’t gotta say I love you 

No no no

I got your love on lock 

I got your love on lock 

Baby I love you

Yeah you know 

You got my Love On Lock 

You got my Love On Lock 

君は愛してるって言わない

でも違うって分かってる

僕が君の愛に鍵をかけたから

他の男は愛せないように

ベイビー、愛してるよ

君も知ってるだろ

君は僕の愛に鍵をかけた

君しか愛せなくなるように


We up on top of the world

Long as you’re my girl

You ain’t gotta say I love you 

No no no

Baby I love you 

You got my love on lock

Girl you got my love on lock 

Girl you got my love on lock 

Girl you got my love on lock 

Girl you got my love on lock 

二人で世界一のカップルになろう

君が僕の彼女でいる限り

君は愛してるって言わない

でも違うって分かってる

ベイビー、愛してるよ

君が僕の愛に鍵をかけた

君に夢中なんだ


(×2)

Baby there’s no key to unlock our love 

Because it’s you and me baby that’s enough

we don’t need nothing if we got us 

Oh oh

二人の愛を開放する鍵は存在しない

だってその鍵はきみと僕自身だから、それで十分

お互いがいれば僕たちは何もいらない


Baby you ain’t gotta say I love you 

no no no

I got you Love on Lock 

I got your Love on Lock

Baby I love you 

Yeah you know

You got my Love On Lock

You got my Love On Lock

君は愛してるって言わない

でも違うって分かってる

僕が君の愛に鍵をかけたから

他の男は愛せないように

ベイビー、愛してるよ

君も知ってるだろ

君は僕の愛に鍵をかけた

君しか愛せなくなるように


We up on top of the world

Long as you’re my girl

You ain’t gotta say I love you 

No no no

Baby I love you 

You got my love on lock

Girl you got my love on lock 

Girl you got my love on lock 

Girl you got my love on lock 

Girl you got my love on lock 

二人で世界一のカップルになろう

君が僕の彼女でいる限り

君は愛してるって言わない

でも違うって分かってる

ベイビー、愛してるよ

君が僕の愛に鍵をかけた

君に夢中なんだ


Love On Lock

二人の愛は邪魔されない






<無断転載ご遠慮ください>