She be my queen

Since we were sixteen

We want the same things,

We dream the same dreams,

Alright (alright)

彼女は僕の女王様

それは二人が16歳の時から

同じものを欲しがり

同じことを夢に見た

そういうこと


I got it all

'cause she is the one

Her mum calls me 'love',

Her dad calls me 'son',

Alright (alright)

僕は全てを手に入れた

だって彼女が運命の人だから

彼女のママは「かわいこちゃん」

パパは「せがれ」なんて呼んでくれるんだ

そういうこと


I know, I know, I know for sure

僕はちゃんと分かっているさ


(×2)

Everybody wanna steal my girl

Everybody wanna take her heart away

Couple billion in the whole wide world

Find another one 'cause she belongs to me

みんなが僕の彼女を手に入れたいってこと

みんなが彼女の心を奪い去りたいこと

でもさ、全世界のカップルは無数にいるんだから

他のコを探してよ、だって彼女は僕のもの


Na na na na na na (oh, yeah)

Na na na na na na (alright)

Na na na na na na

Na na


She belongs to me

彼女は僕のもの


Kisses that queen

Her walk is so mean

And every jaw drop

When she's in those jeans,

Alright (alright)

僕の女王様にキスを贈る

歩みはとてもソソるし

彼女のジーンズ姿には

みんな口をあけて見入ってしまう

そういうこと


I don't exist

If I don't have her

The sun doesn't shine,

The world doesn't turn,

Alright (alright)

もしも彼女を手に入れてなかったら

僕は生きていけないんだ

太陽は輝かないし

地球も回転を忘れるかもね

そういうこと


But I know, I know, I know for sure

でも僕はちゃんと分かっているさ


(×2)

Everybody wanna steal my girl

Everybody wanna take her heart away

Couple billion in the whole wide world

Find another one 'cause she belongs to me

みんなが僕の彼女を手に入れたいってこと

みんなが彼女の心を奪い去りたいこと

でもさ、全世界のカップルは無数にいるんだから

他のコを探してよ、だって彼女は僕のもの


Na na na na na na (oh, yeah)

Na na na na na na (alright)

Na na na na na na

Na na na na na na


She knows, she knows

That I never let her down before

She knows, she knows

That I'm never gonna let another take her love from me now

彼女はわかってる

僕が自分をガッカリさせたことはないこと

わかってくれてるんだ

僕が自分を他のヤツになんか奪わせないってこと


(×2)

Everybody wanna steal my girl

Everybody wanna take her heart away

Couple billion in the whole wide world

Find another one 'cause she belongs to me

みんなが僕の彼女を手に入れたいんだ

みんなが彼女の心を奪い去りたい

でもさ、全世界のカップルは無数にいるんだから

他のコを探してよ、だって彼女は僕のもの


Na na na na na na (oh, yeah, alright, yeah)

Na na na na na na (alright)

Na na na na na na

Na na


She belongs to me

彼女は僕のもの


Na na na na na na (oh, yeah)

(She belongs to me, yeah)

Na na na na na na (alright)

Na na na na na na


She belongs to me  

彼女は僕のもの





<無断転載ご遠慮下さい>