Blue collar Jane lives in 54

Always has a teacup when she knocks upon my door

She just wants some milk and sugar but all I want is her

Blue collar Jane, my girl, you're causing quite a stir

青いチョーカーのジェーンは54号室の住民

僕の部屋のドアをノックするときはいつもティーカップを持っている

彼女はミルクと砂糖をもらいに来るけど、僕が欲しいのは彼女なんだ

青いチョーカーのジェーン、ああ、君はなんてハチャメチャな女だろう


All we could be, b-l-u-e

C-o-l-l-a-r J-a-n-e, oh baby please

If you could see, then you'd agree

That I love blue collar Jane and she loves me

僕たちならできるさ

青いチョーカーのジェーン、ベイビー、頼むよ

僕の心の中が見れたなら、君だって同じだろう

僕は青いチョーカーのジェーンを愛してて、彼女も僕を愛してる


Blue collar Jane, always in your town

Never wears her hair up cause she's always dressing down

You got a 4 wheel drive. You know that's how she gets around

Blue collar Jane, my girl, you knock me to the ground

青いチョーカーのジェーンはいつも街の中にいる

着飾ったりしないから、髪をアップしたりは絶対しないんだ

4WDでドライブだ、彼女はそういうのに弱い

青いチョーカーのジェーン、ああ、君に夢中さ


All we could be, b-l-u-e

C-o-l-l-a-r J-a-n-e, oh baby please

If you could see, then you'd agree

That I love blue collar Jane and she loves me

僕たちならできるさ

青いチョーカーのジェーン、ベイビー、頼むよ

僕の心の中が見れたなら、君だって同じだろう

僕は青いチョーカーのジェーンを愛してて、彼女も僕を愛してる


Watch out!

気をつけろ!


Blue collar Jane, always in your town

Never wears her hair up cause she's always dressing down

You got a 4 wheel drive. You know that's how she gets around

Blue collar Jane, my girl, you knock me to the ground

青いチョーカーのジェーンはいつも街の中にいる

着飾ったりしないから、髪をアップしたりは絶対しないんだ

4WDでドライブだ、彼女はそういうのに弱い

青いチョーカーのジェーン、ああ、君に夢中さ


All we could be, b-l-u-e

C-o-l-l-a-r J-a-n-e, oh baby please

If you could see, then you'd agree

That I love blue collar Jane and she loves me

That I love blue collar Jane and she loves me  

僕たちならできるさ

青いチョーカーのジェーン、ベイビー、頼むよ

僕の心の中が見れたなら、君だって同じだろう

僕は青いチョーカーのジェーンを愛してて、彼女も僕を愛してる

僕は青いチョーカーのジェーンを愛してて、彼女も僕を愛してる





<無断転載ご遠慮ください>