I will pass the crown for next Miss Universe Japan.
My year as MUJ is filled with memories for a lifetime.I'm very proud of Japan and glad to represent my country!
Even after I will be passed the crown,I'll NEVER stop fighting  NEVER stop beliveng myself,and NEVER give up my dream.
This is what I learned as a year.
Thank you to everyone that has supposed me on this wonderful year😘
.
And…who will be the next crown?
#missuniversejapan



{E2C9E7C6-A1CC-4EBF-A6A5-C8D58082FBE7}



歴代最長となった
約一年四ヶ月の任期も
いよいよ今日で終わります。

長い時間の中で、
苦しかった時期も
失ったものも沢山ありました。
けれど間違いなく
今までの人生の中で一番
成長が速く
自分自身と向き合えた
掛け替えのない時間でした。


日本代表になり毎日重ねた
トレーニングの日々と沢山の出会いや
経験を経て学んだことは、
どんな時も自分らしくいること
大切な人たちを想うことです。

今自分が存在している舞台を
どうしていきたいのか。
どういう思いでいたいのか。
全ては自分次第です。

今後の人生でどんな場面でも
揺るがない考えをもてたこと、
それが何よりも私の宝物です。

私一人だけでは絶対に
辿り着くことが出来ませんでした。
支え続けてくれた皆様、
本当にありがとうございました!

大好きなヘアメイクさんと
サッシュの引き継ぎに
行ってきます😆

{BF2EE7B9-81B9-4F90-9AEE-D2E832842800}





sari