こんにちは!

みなさんお元気ですか?
私はGreatです!!



『ブロンドに憧れてハート
I've always wanted to have blonde hair.


これは絶対やろうと思っていた写真です。

This is a picture I was definitely going to do.



先日、友達とEnglish Bayへサンセットを見に行きました。

The other day, my friends and I went to English Bay to watch the sunset.




こちらのサンセットは何時だと思いますか?

What time do you think this sunset is?




なんと!夜の9:20でしたひらめきひらめきひらめき
日本じゃ考えられないですよね?

What a surprise! 

It was 9:20 at night! It is unthinkable in Japan, right?






とっても綺麗な夕日でした。

 It was a very beautiful sunset.




たむたむにも見せてあげたかったです!

I wanted to show it to Tam Tam!





Have a wonderful week!!



And



Thank you for my father!!





Sara