Hello,there!!

こんばんわ!!


It's been a while since last post.

お久しぶりの投稿ですウインク




Well, I'm doing okay as always.

私は相変わらず元気ですニヤニヤハート


How about you??

みなさんは?



The pic is my favorite one from 3 days ago.

この写真は、3日前の私のお気に入りの1枚カメラキラキラ


Everyone was wearing autumn clothes already.

みんなもう秋の装いでしたウインク紅葉月見





And then,
I took a little late summer vacation.

そして、ちょいと遅めの夏休みをとりました。

I went to eat a lot of fishes, shellfishes and shrimps for Numazu port in Shizuoka.

静岡県の沼津港へ、
たくさんの魚、貝、えびなどを
食べに行ってきました!おねがいおねがいおねがい

Oh...

Yummy!!!

あーうまかったー!!!
酔っ払い酔っ払い酔っ払い酔っ払い酔っ払い酔っ払い酔っ払い酔っ払い


Happy days.

幸せな日ピンクハートピンクハートピンクハート



I guess I gotta work hard from tomorrow!!

明日から頑張らないとね照れ照れ照れ




Have a wonderful autumn!!!

素晴らしい秋をきのこきのこきのこ