After the zoo,before we go to the supermarket,I stopped off at Mcdonald's.
動物園のあと、スーパーに行く前に
マックに寄りました飛び出すハート



At my first visit,when I saw this board,

I was like "omg,it's Overseas-wise".

But I am still feeling same things.lol

最初アメリカに来た時、店内のボードを見て

うわぁ海外っぽい!」て思いましたけど、

今でも思います笑


The reason is why,we don't use this board completely.

このボードを見てオーダーすることが一切ないからかなニコニコはてなマーク


Most of people use this electric board.

How is Japan recently?

ほぼ全ての人がこのボードで注文します、

私もにっこり

最近の日本はどうでしょうはてなマーク



On a hot day,coffee is the best beverage!

暑い日はコーヒーに限る‼️

Medium size is Large size of Japan.

こちらのMサイズは日本のLサイズですひらめき