My husband rended a field for vegetables.

He bought some seeds of vege.

It is kinda for ours kids,especially ours 2nd.

He never eat vegetables.

旦那さんがタウンハウス内のプラントクローバー

借りてきましたキョロキョロ

いくつかの野菜の種と苗を購入して、

食育をかねて育てるそうです〜🍅


This time,I declared something.

It's okay if he wanna do it,although

I NEVER help it.

でも今回プラントをレンタルするにあたって、

レンタルしても良いけど、

私は絶対手伝わないよと宣言しました笑い泣き


Now I'm trying to adjust to take cafe of 3kids.

Especially one of my boys is a baby.

Plus,plants?!

No way.I can't do it.

今はまさに男の子3人育児に

慣れようと努めてるけどまだ全然余裕はなくて、

その上1人はつい先日まで

新生児だった赤ちゃんで、

加えて植物の世話!?

絶対むり泣き笑い


I just hope they can enjoy it.

ボーイズたちが楽しめたらいいね〜と

ただ見守ってますひらめき