I had a fever.

I didn’t got a cold for a while though.

久しぶりに自分が発熱しました魂が抜ける

ここ2ヶ月くらいは
風邪ひいてなかったんだけどゲッソリ

When pregnant women catch a cold,

 it is difficult because there are limited medicines we can take.

妊婦さんが風邪をひくと、

飲める薬が限られるのが辛いですよね笑い泣き


And I have almost six years old boy and almost three years old boy.

おまけにまもなく6歳と3歳になるパワフルボーイズがいて絶望


I want a special medicine for rhinitis.

もしこの世に特効薬があるなら、

私は鼻炎の特効薬が欲しいです真顔真顔真顔真顔


My husband went on a business trip, and after that I had heavy work and meetings, so I took medicine and did housework and childcare until my fever subsided.

旦那さんは4日間出張に行ってて、

帰ってきたあとも会議続き泣き笑い

やむ無し解熱剤を飲んで微熱になったら動く、

の繰り返しちょっと不満


I will be nine months pregnant in this week.

今週で妊娠9ヶ月になります🍀*゜


Next my concern is the procedure foi acquiring Japanese nationality.

私の次の心配は、

日本国籍取得の手続きです滝汗