Grater's ice cream


This is a popular ice cream shop.

Especially for families who have children.

こちらでは有名なチェーン店の

アイスクリーム屋さんで、

得にファミリー層からの支持があついですスター


There is a reason,

not only ice creams are delicious

but olso this shop has a play place.

人気なのは理由があって、

アイスが濃厚で美味しいびっくりマーク

(米国のアイスクリームはとってもピンキリ泣き笑い)

室内冷暖房完備これ重要

キッズスペースがあるから真顔







種類豊富なメニュー


We can choose a flavor for ice cream from varieties.

There are not  only ice cream but also Frappuccino and others.

アイスのフレーバーは沢山種類があります🍨

アイスだけじゃなくてチョコレートや

フラペチーノ、コーヒーなども飛び出すハート



このお店は店内が広く客席も多いタイプでしたが、

スタンドとカウンター席だけという

店舗もあります花



tasty ice Cream♡


We always share 2 scoops with family.

I know my youngest should not eat(because he is 2 years old..) but he can't help but eat.

Because his brother eats.泣き笑い

私たちのお気に入りは

ダークラズベリーチョコレートチップ

名前曖昧

と、チョコレートブラウニー

ですラブ

ラズベリーのアイスは

お店の看板になってるくらいだから、

1番推しなのかなはてなマーク

ジェラートみたいに濃厚で

とっても美味しいです(*´༥`*)♡


tasty ice Cream♡


I thought this place is not big,because it's just a place in ice cream shop.

But it was bigger than I expected.

My kids really enjoy to play.

キッズスペースは思ったより大きい遊具があって、

子供たちは大満足でした飛び出すハート


I can't believe why every parents don't mind this rule.

Children take their shoes off but parents wear shoes and enter the place.

It's completely meaningless!!!!

でもこれがアメリカだな。と思うのがこれね

「みんな靴を脱いでね」

ってルールがあるわけですよ。

子供はもちろん皆脱いでるんだけど、

見守ってる親が

スペースに入ってるのに誰も脱いでない真顔

いや、子供にぬがせても
親も脱がなきゃ靴下汚れるから
意味ないじゃん真顔真顔真顔

I know there is a culture,

they always take their shoes in a house.

BUT.

It's for kids place,isn't it?

靴を脱ぐ文化が基本的には無いから、

こちらの人は子供の靴下汚れようが

全く構わないのかもしれないですけどね泣き笑い

やめてくれマジで。

と思うのが私の感覚笑い泣き

それにここお店だよ真顔

掃除するのはあなたじゃないでしょ

とも思うわけですよ

日本人なのでね泣き笑い

Of course I took my shoes off.

Because it's a rule.

私は脱ぎました

だってそう書いてあったから笑い泣き