New River Gorge National Park and Preserve


We went to the National park in the US.

My husband was excited.

I expected to see something animals in West Virginia like Ohio,but the deep forest is spreading wherever.

So we didn't find animals in the National park.When we drove the car,beaver-wise animal ran out into the road one time.


Anyway,this National park is surrounding deep forests.

And famous spot is a bridge.



初めて米国で国立公園にもいってきました。

ニュー・リバー・ゴージ国立公園です。

どこまでも果てしなく森が拡がっており、

深い森にもののけ姫を思い出しました指差し

殆どのエリアに人間は足を踏み入れないと思います。


公園はとにかく広いので、

目的地を定めて車で向かう必要があります。

有名なスポットはなので、

橋の全貌が見える

Canyon Rim Visitor Center

(ビジターセンター)

に目的地セットするのがオススメです飛び出すハート


ビジターセンターでは歴史の説明展示や、

シアタールーム、

小さなギフトショップ、

そして展望台があります。




国立公園の模型がありました。

いや、……もうとにかく山、そして森。



We can enjoy to take a walk near the visitor center.This way isn't too long,and there is a wood way and steps.
Especially my eldest enjoyed it.

ビジターセンターの傍にはハイキングコースがあり、木の散歩道を歩き、木の階段をひたすらおりていくと
ウッドデッキあります。
ビジターセンターの展望台と比べて、
より近くで橋を見ることができます。

There was heavy rain and the wood road was getting wet.
My eldest had a map and he behaved as a conductor.
He was so exited.

この日はスコールのような雨が一度降ったので、
下が濡れてました。
長男はパンフレットを得意げに持ってウッキウキです笑


ウッドデッキから見る森。


I wonder this deep forest has so many kind of animals.


帰りにカワウソのぬいぐるみを私が買いたくて、

キャンピングエリアのギフトショップにも寄りました飛び出すハート

が、残念ながらぬいぐるみ系はありませんでしたね

Tシャツや水着など、キャンプ関連のものが多かったです泣き笑い


更に帰りには滝。

この滝はとても美しかったけど、

足元にゲジゲジのような虫が大量にいました驚き

水遊びしようと思ってましたが、

子供が刺されるのが怖くて諦めましたあせる


以上、国立公園でした音譜