森に囲まれたウェストバージニア州


Deep forests are spreader in West Virginia states.

There are not only trees but also some falls,big rivers,and beachs.

It’s one of a famous fall,although I forgot the name.

There are some fishermen.


ウェストバージニアは森に囲まれた自然豊かな州ですクローバー

木だけでなく、川や滝、ビーチもあります。

写真はサマーズビルに向かう途中に見かけた小さめの滝です。

釣りをしている人たちを見かけましたうお座





初めての湖水泳



We went to Summersville lake in 2nd day.

I didn’t know a thing that the lake has beach.

Many people were enjoying to swim.

There are many Medaka-wise fishes in the lake.

But you know,it was so cold water.

You need courage for ur kids.


2日目には今回私が最も興味のあった、

サマーズヴィル湖に行ってきましたラブ

この湖にビーチがあるとは知らずに行きましたが、

思いがけず初めてのレイクスイムを楽しむことができました

でも水はとっっても冷たかったですよー

子供のために覚悟して入りましょう真顔w


 



My eldest son likes swimming.

He was finally able to dive up to his head!

It’s amazing,isn’t it?

Cuz he was scared water.

I’m proud of him,that’s my boy!


長男はこの夏、苦手だった水を克服しました!

「ライフジャケットをつけると『浮いてるやーん!』ってなるんだよ」

笑かしながら支えながら、

怖くて逃げていた水場が楽しい場所になるようにフォローしてきました花

長男はこの「浮いてるやーん!」が気に入ってしまい、

(自分の)浮いてるやん(ライフジャケット)どこ?」と、

「浮いてるやん」が固有名詞になりましたウインク


今では頭のてっぺんまで余裕で潜ることができます飛び出すハート

アメリカはプールで飛び込みしてもOKなんですが、

ジャンプして飛び込みしまくる日々ですウシシ


Water was clean.

But it’s not an ocean’s beach,

So Mud makes the water cloudy when I walk in a lake.

It’s a big difference between ocean and lake,isn’t it?


湖の水は綺麗ですが、

あくまでも湖なので地面は砂というより土に近いです。

歩くと砂がまい、水が濁ります。

泳ぐに当たっては、海と湖の大きな違いですね。


If I walk in the lake,water is like a this photo.

It’s cloudy,isn’t it?


歩くとこんな感じです。

濁ったのが伝わりますかはてなマーク


There are some spots for watching this great scenery.

I was impressed by great earthy nature.


この偉大なる自然の美しさを楽しめるスポットがいくつかあります飛び出すハート

地球の力、自然の力、その美しさに感銘を受けました。