最近、夕方お散歩に出してるのかな?と思われる

近所の飼いネコに妙に懐かれてますキョロキョロ

ついに私の姿を見つけたら、走って寄ってきましたポーン

三度生まれ変わっても断然犬派真顔な私でも、

思わずキューンとくる可愛さ飛び出すハート


そして道着に足かけてこないあたり、

偉いぞ、ネコ猫笑


Actually I like dogs more than cats.

Because dogs are always friendly,you know.

I took care of my pappy when I was a university student,

he always stayed with me.

We were soulmates.When I felt to touch him,

he always accept.It’s one of specific of dogs.

But in case of cats,I know they sometimes don’t allow to touch by humans.

I know it’s one of specific of cats.

But I’m sorry,that is why I love dogs if I have a pet.