I registered the GYM yesterday for using the child care center.

You know,summer vacation is so long,almost crazy.I said to my husband,

I will be mad  and crazy if children will stay at home all day long in summer vacation.

Because it was not nomal for me.

I worked hardly when we lived in Japan.

Moreover this summer period will keep 3 months!!!!!OMG!!!!

This GYM is amazing.Because after registering,

every day I can use the childcare center.

Total cost was cheaper than add another summer camp.

Time is not long,but not short too.While 2h30 I’m free.

Let say it again,I’m free.デレデレ

I can do exercise,write down a blog,read an English book.

THANK YOU MY HUSBAND for allowing to register this facility.

I’m thinking of using this GYM for daily exercise and studying.


ジムの施設の充実具合も神・・・!

プール、筋トレマシーンエリア、スタジオ、体育館、

スパ、ボクシング系筋トレエリアなどなど。


有料だけど託児はあるし、

利用してる日本人もかなり多いと聞きました。

夏休みが3ヶ月あっても無くても、

利用したくなる夢のようなジムです。ラブ


長男はサマーキャンプに行き始めましたが、

いかんせん週一しかないのでね真顔

他の託児できる場所が必要でしかなかったです。


しかも託児施設も広いびっくり

おままごとエリア、お絵描きエリア、

バスケコート、外のプレイグラウンド、などなど

子供も楽しいんじゃないかなーと思います看板持ち