My eldest became 5 years old.

長男が5歳になりました

His request was a Doraemon's cake.

ドラえもんケーキがいいとのことだったけど、

Actually its request wasn't 1st time.

このケーキ2回目だなぁ笑い

But here is the US.

でもここはアメリカだから、

Some ingredients are different.

作る材料がちがう真顔

I couldn't find a chocolate pencil in the supermarket.

スーパーにチョコペンが売ってませんでした!

Instead of chocolate pencils,gel pencils are sold. I decorated by gel pencils.

チョコペンならぬジェルペンというものが売られてたので、それを買いました。

The taste was TOOO sweet.lol

めっちゃ甘かったです笑い



And another requests for party were japanese fried chickens,sweet japanese omelet,sausages,and cheese.

他のリクエストは、唐揚げと甘い卵焼き、ソーセージとチーズでした。


Our favorite soup that is Panera bread's autumn squash soup was sold.

I bought it for the party.

お気に入りのパネラブレッドのカボチャスープも用意しました飛び出すハート

We enjoyed this dinner.

楽しい食事でした。


Because its day is the most special day for

me.

だって長男の誕生日は特別な日だものスター

Giving a birth changed my life.

出産は私の世界を大きく変えた。

That experience was unique.

あの経験は本当に独特だった。


About my happiest day,

It's my wedding day.

私にとって最高に幸せな日は

結婚式の日飛び出すハート


My family makes me Happy.

It's the best!

家族はいつも私に幸せをくれる、

それって最高ですねラブラブ