ようこそいらっしゃいませ

Hi, how are you everyone?


sony rx100m7 telephoto end (望遠端です)

今月はここまでスロージョグばかりですがどうにか100キロ走りました。今週は47キロ。なかなか頑張りました。まだ若干痛みというかつっぱり感があるのでそろりソロリと安全運転です



毎度スロージョグばかりだと動きが小さくなっていけませんので、今日は5:40/kmぐらいの急走1キロと250mほどのウォークブレイクのセットを6セット実施(インターバル走モドキ)



久々なのでこの程度でも少し疲れましたが、最後まで気持ちよく走り切れていい感じでした


I’ve run more than one hundred kilometers so far this month. Mostly slow jogs but I can say “Good job” to me. Today I had six sets of fast run, running fast one kilometer at about 5:40/km and walking three hundred meters, for the first time in a few months. I think I can run a little faster or a little longer next time. 


またね

See you!