Sandradraのブログ

Sandradraのブログ

ブログの説明を入力します。

Amebaでブログを始めよう!
Good Evening : )
Today I would like to talk about my Job in Tokyo.
今日はちょっと私のお仕事についてお話します。クマ

I am currently working for a very very traditional Japanese Glassware manufacturer since 2013.
2013年から日本国内もっとも伝統で古くいガラスメーカーで勤めています。

I belong to International sale department and I am the person-in-charge of Aisa and Middle East Market.
私は国際営業部に配属され、現在アジアと中東への輸出の営業を担当しております。

Due to my job nature, I travel a lot for my company.
仕事の関係で、海外出張がとても多いです。ガーン

Is fun or not is very personal, but to me, I had more than enough.
楽しいかどうかとても個人的で、私にとって、もういいかなぁ~

Shanghai #1


I have just come back from Shanghai. Shanghai is a very beautiful city and I really want to stay there a bit longer to see how people living there and experience more Chinese culture which I should be.

Really looking forward to my next step out!

今度もっと出張中いろいろな面白い事をシェアします。
ぜひぜひぜひフォローしてね!

ル・サンドラ