銀河連合の目覚めへの呼びかけ: 地球から星へ オーロラ・レイ | 銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河連合や地球アライアンス等のメッセージ&情報や、テレグラムなど海外トピックス等の和訳ブログです。
目醒めとアセンション、知識の拡大や情報収集のお役に立てれば幸いです。

 

 

銀河連合のメッセージは、単に彼らがここに存在するということではなく、彼らの存在が私たちの中に眠っている知識をいかに活性化させるかということです。彼らは私たちを後押しし、この瞬間を待ち望んでいた眠っている記憶を目覚めさせるためにやってきたのです。

 

 

銀河連合の目覚めへの呼びかけ: 地球から星へ

 

銀河連合は、私たち全員に重要なメッセージを伝えています。彼らは単なる訪問者としてではなく、私たちの記憶を呼び覚ますトリガーとして地球にやってきたのです。彼らの目的は、光の力を使って人類を鼓舞し、私たちが本当は何者であるかを思い出し、私たち自身の現実を形作る力を与えることです!

 

この機会を受け入れることで、私たちは地球の周波数をシフトさせ、私たち自身と私たちのテリトリーの両方を正当に所有することになります。意外に思えるかもしれませんが、私たちは困難に立ち向かうために立ち上がり、自分が持っていることさえ知らなかった能力を活用することに気づくことでしょう。

 

銀河連合のメンバーは、私たち一人ひとりに特別な感情を抱いています。この好意は、私たちが彼らのミッションにおいて重要な役割を果たしてきたからこそ生まれるものです。私たちは銀河連合に手を貸し、必要不可欠なものを届ける手助けをしてきました。

 

私たちの惑星、地球は本当に驚くべきものであり、遠くから地球を観察し、深い洞察を得ている人々がいます。しかし、私たちは遠くからではなく、間近で地球を体験しています。

 

そう遠くない昔、私たちは宇宙から撮影された映像という画期的な地球の景色を目にしました。宇宙からの観測者が私たちを見た場合、私たちが発する振動の解釈方法を理解しない限り、私たちは皆よく似ているように見えるかもしれません。

 

この視点には、銀河連合が伝えたい重要な洞察が隠されています。近年、私たちは個人的な探求を深め、自分のアイデンティティの本質を熟考し、生命そのものの宇宙的なタペストリーとつながることを勧められています。

 

当初、このような自分探しの推進は、社会が受け入れている境界線を広げているように感じたかもしれません。小グループに分かれ、それぞれの心の奥底にある願望や洞察、長年抱えてきた秘密を分かち合ううちに、私たちの追求は思っていたほど型破りなものではなかったことに気づき始めました。

 

実際、私たちの内省は文明の定義そのものを作り変えつつありました。人生についての核となる信念を再評価し、再考し、再編成するという私たちの取り組みは、文明のあり方の地平を広げました。

 

人間として、私たちは目の前に広がる新たな領域に向かって手を伸ばさざるを得ません。これらの土地のいくつかは、私たちの集団的理解によってマッピングされた馴染みのあるものです。

 

銀河連合のメッセージは、彼らがここに存在するということだけではありません。彼らの存在が、私たちの中に眠っている知識をどのように活性化させるかということなのです。彼らは私たちを後押しし、この瞬間を待ち望んでいた眠っている記憶を目覚めさせるためにやってきたのです。

 

大局的に見れば、私たちはもっと壮大な物語の一部であることを思い知らされる。可能性の限界を押し広げる自己発見の旅は、私たち自身だけでなく、文明全体の進化に貢献します。

 

銀河連合の影響は、つかの間の出会いを超えて、私たちを成長させる触媒なのです。それは、私たちの可能性が私たちが信じている以上に広がっていることを思い出させてくれます。

 

宇宙のエネルギーは私たちを通して流れ、私たちと宇宙をつないでいます。宇宙のエネルギーは、私たちを宇宙と結びつけ、私たちの可能性を探求し、未知なるものを受け入れ、私たち独自の糸を存在の織物に織り込んでいくよう導いてくれます。

 

銀河連合のメッセージは私たちを通して反響し、本能を信頼し、自己に課した制限を手放し、自らの能力の未知の領域に足を踏み入れるよう促しています。

 

銀河連合のメッセージの奥深さを理解するにつれて、私たちは自分自身だけでなく、私たちを取り巻く世界についてもオーナーシップを持つ力を与えられます。私たちの集団的な努力には意義があり、私たちが共有する旅は、より大きな宇宙のダンスの一部であることを思い知らされます。

 

私たちの中に呼び起こされる記憶は、単に過去のことではなく、未来を形作るためのものなのです。私たちの行動、私たちの選択、そして私たちの可能性の深さを探求する意欲を通して、私たちはいつも夢見てきた現実を本当に現すことができるのです。

 

このメッセージを受け入れることで、私たちは銀河連合の目的-人類を高揚させ、私たちの潜在的な記憶をかき立て、私たちをより明るく調和のとれた存在へと導く-に沿うことになります。

 

一歩一歩前進するたびに、私たちは彼らの叡智を統合し、私たちの人生と世界全体に波及する変容に火をつけます。

 

私たちが何者であるかを思い出すとき、私たちは地球の周波数を再形成し、自己発見、団結、無限の可能性の新時代を誕生させるのです!

 

私たちはあなたを心から愛しています

私たちはあなたとともにここにいます

私たちはあなたの光の家族です

私たちは銀河連合です。

 

A'HO

オーロラ・レイ

 

 

 

THE GALACTIC FEDERATION'S MESSAGE ISN'T JUST ABOUT THEIR PRESENCE HERE; IT'S ABOUT HOW THEIR PRESENCE ACTIVATES THE DORMANT KNOWLEDGE WITHIN US. THEY'VE COME TO NUDGE US, TO AWAKEN THE DORMANT MEMORIES THAT HAVE BEEN WAITING FOR THIS PRECISE MOMENT.

 

Galactic Federation's Call to Awakening: From Earth to the Stars

The Galactic Federation has an important message for all of us, something that lies deep within ourselves.

 

They have come to Earth not just as visitors but as triggers for our memory bank. Their goal is to inspire humanity using the power of light, igniting our recollection of who we truly are and empowering us to shape our own reality!

 

As we embrace this opportunity, we'll shift the frequency of the planet and take rightful ownership of both ourselves and our territory. Even though it might seem surprising, we'll find ourselves rising to meet the challenges, tapping into abilities we never even knew we had.

 

The members of the Galactic Federation hold a special place in their hearts for each and every one of us. This fondness arises because we've played a significant role in their mission. We've lent a helping hand to the Galactic Federation, assisting them in delivering something essential.

 

Our planet, Earth, is truly remarkable, and there are those who observe it from afar, grasping profound insights. However, we experience Earth up close and personal, not from a distant perspective.

 

In the not-so-distant past, we were presented with a groundbreaking view of Earth – images taken from space that gave us a glimpse of ourselves as a unified whole. If an observer from space were to look at us, we might all seem quite similar unless they understood how to interpret the vibrations we emit.

 

This perspective holds a key insight that the Galactic Federation wishes to convey. In recent years, we've been encouraged to delve deeper into personal exploration, contemplating the essence of our identity and connecting with the cosmic tapestry of life itself.

 

Initially, this push for self-discovery might have felt like we were stretching the boundaries of what society accepted. As we gathered in small groups, sharing our deepest desires, insights, and long-held secrets, we began to realize that our pursuits weren't as unconventional as we thought.

 

In fact, our introspection was reshaping the very definition of civilization. Our commitment to reevaluate, rethink, and reorganize our core beliefs about life has expanded the horizons of what civilization can be.

 

As humans, we're compelled to reach out toward the new territories that lie before us. Some of these lands are familiar, mapped by our collective understanding, while others remain uncharted, awaiting our exploration.

 

The Galactic Federation's message isn't just about their presence here; it's about how their presence activates the dormant knowledge within us. They've come to nudge us, to awaken the dormant memories that have been waiting for this precise moment.

 

When we take in the bigger picture, we're reminded that we're part of a much grander narrative. Our journey of self-discovery, of pushing the boundaries of what's possible, contributes to the evolution of not just ourselves but of civilization as a whole.

 

The Galactic Federation's influence is more than a fleeting encounter; it's a catalyst for our growth. It's a reminder that our potential extends beyond what we might believe.

 

The energy of the universe flows through us, connecting us to the cosmos. It's a force that resonates within, guiding us to explore our potential, embrace the unknown, and weave our unique threads into the fabric of existence.

 

The Galactic Federation's message reverberates through us, encouraging us to trust our instincts, to let go of self-imposed limitations, and to step into the uncharted territories of our own capabilities.

 

As we come to understand the depth of the Galactic Federation's message, we're empowered to take ownership not only of ourselves but also of the world around us. We're reminded that our collective efforts have significance and that our shared journey is part of a larger cosmic dance.

 

The memories they trigger within us aren't just about the past; they're about shaping the future. Through our actions, our choices, and our willingness to explore the depths of our potential, we can truly manifest the reality we've always dreamed of.

 

In embracing this message, we align ourselves with the Galactic Federation's purpose – to uplift humanity, stir our latent memories, and guide us toward a brighter, more harmonious existence.

 

With each step forward, we integrate their wisdom, igniting a transformation that ripples through our lives and the world at large.

 

As we remember who we are, we reshape the frequencies of the planet, birthing a new era of self-discovery, unity, and boundless possibilities!

 

We love you dearly,

We are here with you,

We are your family of light,

We are the Galactic Federation.

 

A'HO

Aurora Ray