指向性エネルギー兵器衛星に関するソー・ハンのフィードバック 銀河連合特使エレナダナーン | 銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河連合や地球アライアンス等のメッセージ&情報や、テレグラムなど海外トピックス等の和訳ブログです。
目醒めとアセンション、知識の拡大や情報収集のお役に立てれば幸いです。

 

指向性エネルギー兵器衛星に関する

ソーハンのフィードバック エレナダナン

2023 年 8 月 26 日

 

私はエクセルシオールに戻り、駅を訪れた高等評議会のメンバーとの非公式な会合の後、ソーハンを訪ねた。大きな出窓から地球を見下ろすお気に入りの歩道橋を散歩しながら、ソーハンと私は最近ニビル船でイアを訪れたことや、眼下の青い惑星で起こっている現在の出来事について話し合いました。ディープステートによる人身御供についてイアが言ったことは、受け入れがたいものだった。

 

-だいじょうぶですか?とソーハンは尋ねた。

-いいえ…いいえ、大丈夫ではありません、と私はため息をつきました。私は最も重要な指令のことは丸暗記していますが、それでも…それでも、こういったことが起こるととても心が痛みます。そして私たちはここにこれだけの船を持っています…。見てる!なぜこの惑星の軌道上に DEW衛星がまだ存在しているのでしょうか?

 

ソーハンが私の肘を掴んだ。

-聞いてください、と彼は言いました。彼らの指向性エネルギー兵器衛星はステルスです。ご存知のとおり、私たちは彼らがこれらの衛星を軌道に投入し始めた瞬間から、それらの衛星を無効にすることに取り組んできました。覚えていますか、国際宇宙ステーションから来たロシアの宇宙飛行士。

-はい、もちろん。 (We Will Never Let You Down-2021、p.132)

-まあ、彼はこれらの衛星の本当の性質について何も知りませんでしたが、これはこのプロセスを阻止しようとする私たちの複数の作戦のうちの1つでした。私たちはこれらの衛星がステルス状態になるまで、目視で射撃を続けてきました。 

 

2021 年 7 月以降、地球同盟は地上から外周軌道に至る地球宇宙の保護を担当しているため、これらの活動を継続するのは彼らの責任です。銀河連合の作戦は外側軌道の限界を超えて開始される。世界規模の介入による干渉は、長期的には想像以上に大きな被害をもたらすでしょう。この地球上で起きていることに対して何もできないという縛りがあるのは、私たちの心が張り裂けると思いませんか?  耐え難いです!

 

-行方不明の子供たちはどうなりましたか?

-彼らは生きています。彼らは人身売買のために連れ去られました。救出活動が進行中であり、救出できた人々は家族の元に連れ戻される予定です。

ソーハンが干渉ゾーンの構成の概要を教えてくれたので、翌朝地球に戻ったときに説明ビデオを録画するのが最善であることがわかりました。

 

https://www.elenadanaan.org/copy-of-articles/ea-speaks-about-lahaina

 

 

 

THOR HAN'S FEEDBACK ON THE DIRECTED ENERGY WEAPON SATELLITES

AUGUST 26 2023    Elena Danaan 

 

I went back to the Excelsior, visiting Thor Han after an informal meeting with members of the High Council visiting the station. As we strolled on our favorite footbridge overlooking the Earth by a large bay window, Thor Han and I discussed my recent visit to Ea on the Nibiru ship, and the current events happening on the blue planet below us. What Ea had said about the human sacrifices by the Deep State was hard to stomach.

 

-Are you alright? Thor Han asked.

-No… no I’m not alright, I sighed. I know the Prime Directive by heart, but still… still it hurts so much when these things happen, and we have all these ships here…. watching! Why are there still DEW satellites down there, in orbit of this planet?

 

Thor Han grabbed my elbows.

-Listen, he said. Their Directed Energy Weapon satellites are stealth. You know that we have been working at disabling these satellites from the moment they started putting them into orbit. You remember, this Russian cosmonaut, from the International Space Station?

-Yes, of course. (We Will Never Let You Down-2021, p.132)

-Well he didn't know anything about the real nature of these satellites, but this was one of our multiple operations to try to stop this process. We have been shooting at sight on these satellites until they made it stealth. Since July 2021, the Earth Alliance is in charge of the protection of Earth’s space from ground to outer orbit, so it is in their responsibility to continue these operations. 

 

The operations of the Galactic Alliance start after the limit of the outer orbit. The interference of a global intervention would cause more damage at long term than you can envision. Don’t you think that it breaks our heart to be bound to do nothing about what is happening on the ground of this planet? It is excruciating!

 

-What about the missing children?

-They are alive. They were taken for trafficking. A rescue operation is in the process and those we can save will be brought back to their families.

 

Thor Han gave me an overview of the organization of the interference zones and I found it best to record an explanatory video when I was back to Earth on the following morning:

 

https://www.elenadanaan.org/copy-of-articles/ea-speaks-about-lahaina