笑う子供の力 − アナックス著  銀河連合特使エレナダナーン | 銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河連合や地球アライアンス等のメッセージ&情報や、テレグラムなど海外トピックス等の和訳ブログです。
目醒めとアセンション、知識の拡大や情報収集のお役に立てれば幸いです。

禅空 Photo by Zenkuh

 

笑う子供の力 - アナックス著   エレナ•ダナン

 

あなたは自分の周波数を上げる必要があり、ソーハンがあなたにそうするように指示するのはこれが理由です。なぜなら、あなたは高周波数のビーコンになるからです。それはあなただけではありません。それはあなたの周りにあるすべてのものに当てはまります。

 

周波数を上げること以外は気にしないでください。これが近道です。

心の中の笑い声を聞いてください。あなたの胸の中で笑う子供がいます。

子供の頃、何か面白いことで笑っていた瞬間を思い出してください。

 

あるいは幸せの瞬間かもしれません。子供の笑い声が聞こえます。

それはあなたの記憶の中で遠くから聞こえてくるエコーのようなものです。

この笑いが全身を支配する。

 

子供が大声で笑い、子供の笑い声が大きくなるにつれて、

それは内側に近づきます。この子と一緒に笑いましょう。

他には何も関係ありません。この子はあなたを笑わせます。

 

あなたには笑う権利があり、笑う権限があり、笑う資格がある。それは体を振動させます。

これは喜びの泉のようなもので、笑い声が増えれば増えるほど、より多くの音が色と光を生み出します。それは今や、笑い声が収縮するたびに生成される、百万の星を伴う黄金の光の輝きです。笑い声が収縮するたびに、高周波の外側に輝く金色の星の波が送り出されます。これは非常に高い周波数です。

 

あなたが心の中で笑う子供を見つけたとき、あなたを傷つけるものは何もありませんし、あなたを傷つけるものもありません。あなたは無敵であり、あなたの行動すべてがあなたの可能性を最大限に発揮する力を持っています。

 

心の中で笑い、戦士の鎧の外には出ないようにしてください。

笑う子の強さは戦士の強さ。

 

そう、あなたは胸にこのエネルギーを感じます。これが高周波です。

これは最高の武器であり、今あなたはより高い周波数の標識です。

あなただけから発する光のパルス波。あなたは発電機です。

 

 

 

THE POWER OF THE LAUGHING CHILD - by Annax       Elena Danaan

 

You need to raise your frequency and when Thor Han tells you to do it, this is why: because you become a beacon of high frequency. It is not only for you. It is for everything that is around you. 

Do not care about anything else than raising your frequency and this is a short way to do it. 

Hear the laughter within your heart. In your chest there is a laughing child. 

Remember a moment in your childhood when you were laughing about something funny 

or maybe a moment of happiness. Hear the child laughing. 

It is like an echo coming from far away in your memory. This laughter takes over all your body. 

The child is laughing louder and as the sound of the laughter of the child becomes louder, 

it becomes closer within. Laugh with this child. Nothing else matters. This child makes you laugh. 

 

You have the right to laugh, you are authorized to laugh, you are entitled to laugh. It shakes your body. 

This is like a fountain of joy, and the more laughter, the more sound creates color and light. 

 

It is now a golden light sparkle with a million stars that every contraction of laughter generates. Every contraction of laughter sends out a wave of sparkly golden stars outwards of high frequency. This is a very high frequency. 

 

When you find a laughing child within, nothing can harm you, nothing can hurt you. 

You are invincible and everything you do has the strength of your maximum possibilities. 

 

Laugh inside and keep outside the armor of the warrior.

The strength of the laughing child is the strength of the warrior. 

 

Yes, you feel this energy in your chest. This is the high frequency. 

This is the highest weapon, and now you are the beacon of higher frequencies. 

Pulsing waves of light coming from only you. You are the generator.