Recently,I'm having a pet! ![]()
He is really cute and active! 
sometimes,we play hide and seek...........
(where is he?????)
(hmmmmmmmmmmmm)
!!!!
there he is! 
I love pets!(^∇^)
Recently,I'm having a pet! ![]()
He is really cute and active! 
sometimes,we play hide and seek...........
(where is he?????)
(hmmmmmmmmmmmm)
!!!!
there he is! 
I love pets!(^∇^)
今夜もしろくろやって来ました(´∀`)
ピグとものスカイさんと寿司さんに出会い、
二人の戦いを観戦!
二人はいい戦いをしていて、
私も眠気と戦い中・・ (笑)
もっとしっかりせねばッ!
寿司さん、スカイさん、今日はありがとうございました~☆
またしろくろやりましょうね~☆