I took the english lesson today,too.

My tutor and I talked about the word"with"today.Because I asked my tutor how to use the word.

Actually the word "with"is complicated to me."with person"is easiest.But "with"has many other meanings.

Ultimately We didn't have enough time to talk all meanings of it.I'll keep on tryingにっこり


今日もレッスン受けました。

先生と私は"with"という単語について話しました。なんでかっていうと私が質問したからです。"with人"は簡単だけど、"with"には他にもたくさんの意味があって私にはややこしいのです無気力

最終的に全部の意味を話す時間はありませんでした。引き続き頑張りますにっこり



I walk with my dog everydayニコニコ簡単なwithや