First day of work. | Saki's Scrapbook

Saki's Scrapbook

行った、見た、観た、読んだ、食べた記録とダイアリー

Saki's Scrapbook
私の会社は年末年始のお休みが短いので4日は仕事始めでした。

会社につくとデスクの上に、ギフトが・・・・。 ボスからのお土産でした。 久しぶりに会ったボスはバリで日に焼けておりましたが、ゆっくりお休みできたようでリラックスしているようにも見えました。


My company's new year holiday is a bit shorter than other companies. I started working on 4th. When I got to the office in the morning, I found the chocolate on my desk... it was from my boss. He and his family were away during the holiday and in southern island....


富岡八幡宮での御祈祷はちょっとしたトラブルもありましたが、とりあえず新たな一年がスタートしました。 

ぼちぼち頑張ります!


Board members and I went to a shrine for new year prayer... we had a small trouble there, but it went OK after all..


So I can say that everything went smooth on the first day of work...