歳には勝てないかな⁉️Can't I win the year⁉️
今日は、朝から少年野球の試合の審判と試合でした⚾I play a game with a referee of a little league game after it from a morning today⚾
選手達は寒い中、元気良くプレーしてました⚾ While it was cold, players were being energetic and were playing a game⚾
私の身体は疲れていたので、整骨院で自分の身体のケアしてきました🏥🙋My body was tired, so of the body which is itself in bonesetting in, I was caring. I'm also tired today🏥🙋