And I'm here just, just like

I used to be

We were here in old days,

with you, with me

나는 그 때 처럼, 이 곳에 있어

僕はその頃のように、ここにいる

우리는 오래 전에 여기 있었는데,

僕たちは昔、ここにいたのに

너와 함께, 나와 함께

君と一緒に、僕と一緒に

 

All my fears have gone

when you whisper to me

No matter how near or

far apart, apart

그대가 내게 속삭여줄 때,

あながた僕に囁いてくれた時

내 모든 두려움들은 사라지고

僕の不安全ては消えて

그것이 그대가 얼마나

それがあなたがどれほど

가까이 있건 멀리 있건 간에

近くいるかどうかかまいなく

 

When you feel so lonely,

I'll be here to shelter you

네가 외롭다 느낄 때, 내가

君が寂しいと感じた時、僕が

너의 쉴 곳이 되어 줄 거야

君の休むところになってあげるよ

(Have you completely erased

me from your memories? , from yours?)

그대의 기억에서 나를 완전히 지워버렸니

あなたの記憶から僕を完全に忘れてしまったの

When you feel so lonely,

I'll be here, here for you

네가 외롭다 느낄 때, 널 위해

君が寂しいと感じた時、君のために

나는 이곳에 있을 거야

僕はここにいるはずだ

(While I still feel your breeze,

holding your hands again,

holding your hands)

나는 아직도 너의 숨결을 느끼고,

僕はまだ君を息遣いを感じて

너의 손을 잡고 있는데

君の手を繋いでいるのに

 

If I could fly above the clouds

like all the birds

 

 

And I could hold you for a

while to let you feel my pulse

Still here, all alone

저 새들처럼, 나도 구름 위를 날 수 있다면

あの鳥たちのように、僕も雲の上を飛べるなら

그리고 아주 잠시라도 너와 함께이고,

そしてほんの一時だけでも君と一緒に

나의 심장소리를 들려 줄 수 있다면

僕の心臓の音を聞かせるなら

나는 아직 이곳에, 혼자인데

僕はまだここに、一人なのに

 

My whole life, and all my heart

You're my whole life,

and all my heart

내 모든 삶, 그리고 내 모든 마음

僕の人生全て、そして僕の心全部

너는 내 삶의 모든 것, 내 모든 마음

君は僕の人生の全て、僕の心の全て

 

And I'm here home home,

With you, With me

그리고 나는 이곳에 있어,

そして僕はここにいるよ

우리가 있던 집에

僕たちがいた家に

너와 함께 그리고 나와 함께

君と一緒にそして僕と一緒に

 

日本語訳:セビョル