Reb Beach Journal in March:Part 1 | Sachikoのブログ

Reb Beach Journal in March:Part 1

March 2nd(3/2)

I posted about "The Reb Beach Dinner Special".Reb replied about it in detail.

2年前の出来事。Rebの地元のレストランで彼が考案した料理を出した事がありました。それについて投稿した所Rebから詳しい話がありました。

「俺はそのレストランが健在でいて欲しかったんだけど、誰かに買収されてメキシコの店になっちゃったんだよね。俺がその料理を考えて実際に調理されたものは素晴らしい味で光栄だった。その料理は25回注文があったんだよ!」

March 4st(3/4)

Winger show with George Lynch at Medina Entertainment Center,Medina,MN.

ミネソタ州でWingerのライブが行われました。George Lynchが前座です。


It's the video of Kip called Paul during the show. Paul Taylor took this show off.

家庭の事情でお休みしたPaul TaylorにKipが会場から電話しました

It's the video of they were playing a part of "Steam" on sound check.March 4th is the 25th anniversary of "This Conversion Seems like a dream".

3/4はKipの最初のソロアルバムThis Conversion Seems like a dreamの発売25周年記念日でした。収録曲のSteamの一部をバンドのリハーサル時にプレイしたビデオです。


 《Videos》

Battle Stations

Hungry

Chris Zemien-Martin Facebook

Miles Away

Madalaine and Saints Jam

Easy Come Easy Go

Chris Zemien-Martin Facebook

Reb's Guitar Solo of Headed For A Heartbreak

Rebのギターソロを見上げる形で撮影したもの。

Shelley Weeks Facebook


Helter Skelter and Ain't Talkin' 'Bout Love

Kip's friend played the bass guitar on these songs.

アンコールでゲストとしてKipの友人がベースを弾きました。

《Photos》

ddlynch Instagram


Shelley Weeks Facebook


92kqrs.com

https://www.92kqrs.com/2022/03/07/winger-george-lynch-at-medina-entertainment-center-3-4-2022/2/

1013musicreviews.com


https://1013musicreviews.com/winger-george-lynch-medina-ballroom-medina-mn-march-5th-2022/

Chris Zemien-Martin Facebook