$縮まらない『何か』を僕らは知っている-For Long Tomorrow
For Long Tomorrow/toe (2009)

ヘッドフォングッドバイ album ver. feat toki asako

There Is No One Can Understand Me Truly
I Do Not Go Out And I Will Keep Silence

Everyone Is Mania In Mania In General
You Don't Have Time To Sleep
For To Know Others

It's More Complex Than How I Used To Thought
But Already I Know
The Start Is The End

Evreyone Is Mania In General
You Don't Have Time To Sleep
For To Know Others

うまく届かないんだ...Humm
また 次の不安か?...Humm
A Disruption And Blinder...Humm
その先は無いんだ...Humm

うまく届かないんだ...Humm
また 次の不安か?...Humm
A Disruption And Blinder...Humm
その先は何だ?...Humm


$縮まらない『何か』を僕らは知っている-土岐麻子

土岐麻子オフィシャルホームページ




FUJI ROCK FESTIVAL 07
ヘッドフォングッドバイ/toe.feat 土岐麻子

以前UPしたtoeのアルバム
『For Long Tomorrow』の詳細はコチラ
新譜18~toe|縮まらない『何か』を僕らは知っている