📍ある朝涙で頬を濡らし夢から目覚めた‥🌌

◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️

◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️


  夢の中で足元に転がり込んできたボールを拾い顔を見上げると、顔の見えない誰かの人影が私にこう聞いてきた。

●●「何故泣いている?怖い夢でも見たか?」

私:『いいえ‥』

●●:「なら怖い夢か?‥」

私:『いいえ…』

●●:「では何を泣いている?悲しいからではないのか?」

私:「違います、決して叶わない夢が、夢の中では叶えられたから嬉しくて泣いているのです‥」

そう告げると同時に私は俯き、そして右手の甲に涙が1滴…そして2滴と落ちてきた。

鼻を一度噛み顔を見上げると、先程から私に問い掛けていた人物の顔がハッキリと見えていた。

私:「 キ ミ‥??」

その人物は紛れもない君であった。

キミは私に微笑み掛けると同時に目の前の世界がグニャリと曲がり、遠ざかっていく…

「ガバァッ!!擬音」私:(なんだ、起きる時間か‥) 鼻を揉むために顔に手を当てがえる。

私:(濡れてる‥) 何と私は、現実の世界でも涙を流しており、そして意識を朝に返す‥そしてやや目線を上に向け、声になっていない声でこう呟いた…

私:「 ム残 ゴ酷 過 ぎ る‥ …」

何故そう言ったか自分でも未だ分からない。

しかし辺りには、心和む優しさとも寂しさともとれる、言葉に出来ない香りが静かに漂う‥

そう、とても、、とても和らぎを感じる心地よい香りだった‥(終焉)…
◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️

❒ One morning I got my cheeks wet with tears and woke up from my dream... 

When I picked up the ball that had rolled under my feet in my dream and looked up at my face, someone who couldn't see me asked me:

◆◆ "Why are you crying? Did you have a scary dream?" Me: "No ...

"◆◆:"If so, is it a scary dream?" Me: "No ...

"◆◆: "What are you crying? Isn't it because you're sad?"Me: "No, a dream that never comes true is fulfilled in the dream, so I'm happy and crying ..."‥

as soon as I said so, I looked down, and a drop of tears fell on the back of my right hand ... 

and two drops. When I bit my nose and looked up at my face, I could clearly see the face of the person who was asking me earlier. Me: "You...??

"That person was unmistakably you. at the same time you smile at me, the world in front of you bends and moves away...

"GabAaa !! Onomatopoeia"Me: (What's the time to get up ..)

Put your hands on your face to massage your nose.

Me: (w et ...) I'm weeping in the real world, and I'm returning to the morning...Then he turned his eyes up a little and muttered in an unvoiced voice...

♦Me: " I t's cruel .. ..."

I still don't know why I said that. However, there is a quiet scent that cannot be expressed in word..Yes, it was a very, very soft scent ...❏ ( The End )
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️
◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️

😻遊びに来てね💕💕💕