お勉強~ | wonderful diary♪

wonderful diary♪

Please comment! Regards!!!!!

英語の教科書P49~52をやったよん。英文を日本語に訳して理解する。

あと、単語練習かな。じゃあ訳したの書くねw(めんどくせぇ~)


Boys,I'll put this pot over there.Watch it until I get back.

小僧よ、私はツボをあそこに置く。私が帰るまで見守っておきなさい。


Yes,Master.

はい、和尚さま。


Is someting in the pot,Master?

和尚さま、つぼの中には何が入っているのですか?


Yes.Pison!Don't touch it.

毒だよ!触っちゃだめだよ。


No,Master.

触りません、和尚さま。


For two hours Chin waches the pot.

2時間チンはつぼを見守る。


Now It's your turn.

今、あれは(見守るのは)お前の番だよ。


Is it really poison?

あれは本当に毒かな?


The Master said so.

和尚さまはそう言ってた。


I'll check it out.

確かめてこよう。


Kan goes up to the pot.He looks in.

カンがツボのところに行く。彼は中を見る。

It's brown.I'll eat some.

これは茶色!いくつか食べてみよう。


Don't!It's poison.

だめ!それは毒。


It's delicious.This isn't poison.

これはおいしい。これは毒じゃない。


I don't believe you.

僕は信じれないよ。


It's sugar!Have some.

これは砂糖!いくつか持ってる。


Soon the pot is empty.

すぐにつぼは空に。


Oh,no,What will the Master do?

うわぁ、和尚さまは何するかな?


Wait a minute.I have an idea.

ちょっと待って。アイディアがあるんだ。


Let's break this vase.

この花瓶壊そう。


What? Stop it.

え? ちょっっ


Oh,no You broke it. Now we'er really in trouble.

うわぁ 君は花瓶を壊した。今私たちは本当に厄介なことになる。


Don't worry. I have a plan. Follow my lead.

心配するな。プランがある。僕のリードに従って。


Just then the door opens,and the Master enters the room.

ちょうどその時ドアが開き和尚さまが部屋に入る。


I'm back.Ho no!What happened?

ただいま。うわっ!何があった?


Master, we broke your vase.

和尚さま、私たちはあなたの花瓶を壊しました。


You bad boys!I'll punish you for this.

悪い小僧だ!私はこのためにお前らを罰するだろう。


We know, Master. So we punished ourselves.

知っています、和尚さま。私たちは私たち自身を罰しました。


We ate the poisin in the pot.

私たちはツボの中の毒を食べました。


Soon we'll die! Agghhhhhh!

すぐに私たちは死ぬでしょう!あああああああ!


Well....

うん・・・


これ、ガチだりぃ・・・質問あったらコメよろ