Lyrics

Outside we're lonely but we are free

We're misfits, rebels, we're creeps and freaks

How come they've got it figured out

While we're lost, waiting to be found

Maybe we need something different now

For every broken bone and every lie you can't find home

This is for the ones who always feel alone

 

外の世界では、私たちは孤独で、だけど自由だ。

私たちは馴染めない、反乱者で、キモくて、異質だ

どうやって外の世界の人々は私たちを理解できるようになるのか

私たちは迷子になっている間、見つけられるのを待っている

今は何か異なるものになる必要があるのかもしれない

すべての壊れた骨とすべての嘘によって、あなたは家を見つけることができない

これは、いつも一人だと感じる人々のためのものだ

 

We are outsiders

Living inside a broken world

We are outsiders

And I know sometimes it can hurt

But it gets better yeah we'll make it through

We'll stay golden when we're black and blue

We are outsiders

But we're not hiding anymore

This is who we really are

 

私たちはアウトサイダー(勝ち目のない人間)だ

壊れた世界の中で生活している

私たちはアウトサイダーだ

そして、時々彼らは人を傷つけうるのを私は知っている

でも彼らは、よりよくなれる。ああ、私たちはうまくやり遂げる

私たちは黒と青のとき、金色の素晴らしいものになりうる。

私たちはアウトサイダーだ

だが、私たちは今は、もはや隠れることはしない

これが本当の私たちだ

 

Inside they talk about all their plans

Must be nice to have someone light your path

But inside their hearts are breaking

Cause they don't know what they're are free

For every broken bone and every lie you've told

Every time you're lost and you can't find home 

This is for the ones who always feel alone

 

彼らの内側の世界では、彼らは、自分たちのすべての計画について話をする

あるものが君の道を照らすのは素晴らしいことに違いない

でも、世界の内側では、彼らの心は壊れている。

それは、何が彼らにとって自由になるのかを知らないからだ

すべての壊れた骨と、君が話したすべての嘘が原因で

いつも君は道に迷っていて、君は家を見つけることができない

これはいつもの孤独を感じる人々のためのものだ

 

We are outsiders

Living inside a broken world 

We are outsiders

And I know sometimes it can hurt

But it gets better yeah we'll make it through

We'll stay golden when we're black and blue

We are outsiders 

But we're not hiding anymore 

This is who we really are

 

私たちはアウトサイダー(勝ち目のない人間)だ

壊れた世界の中で生活している

私たちはアウトサイダーだ

そして、時々彼らは人を傷つうるのを私は知っている

でも彼らは、よりよくなれる。ああ、私たちはうまくやり遂げる

私たちは黒と青のとき、金色の素晴らしいものになりうる。

私たちはアウトサイダーだ

だが、私たちは今は、もはや隠れることはしない

これが本当の私たちだ

 

For every broken bone and every lie you've told

Every time you're lost and you can't find home

This is for the ones who always feel alone

 

すべての壊れた骨と、君が言ったすべての嘘のせいで

君が道に迷って、家を見つけられないすべての時間

これはいつも孤独を感じる人たちへのものだ。

 

We are outsiders 

Living inside a broken world

We are outsiders

And I know sometimes it can hurt

But it gets bette yeah we'll make it through

We'll stay golden when we're black and blue

We are outsiders

But we're not hiding anymore

this is who we really are

 

私たちはアウトサイダー(勝ち目のない人間)だ

壊れた世界の中で生活している

私たちはアウトサイダーだ

そして、時々彼らは人を傷つうるのを私は知っている

でも彼らは、よりよくなれる。ああ、私たちはうまくやり遂げる

私たちは黒と青のとき、金色の素晴らしいものになりうる。

私たちはアウトサイダーだ

だが、私たちは今は、もはや隠れることはしない

これが本当の私たちだ