I woke to this big news lol

またもや解雇が…


Dear Colleagues,
 
I am writing to share that xxxx, Chief Products Officer, and yyyy, VP, Marketing and Communications, are moving on from OOO to pursue other opportunities. 

 
Please reach out directly to me with any questions, call me/text/whatsapp/teams/email me



みんな1日はこの話題で持ちきりでしたがよくある事なのですぐ通常運転に戻りました😅


チーフはVPの責任をとっての、だと思います

CEOからのチーム向けの電話会議は寝てて気づかずでしたが、ごめんなさい でもニュースは読みましたってメールしたら来週会議を設定されてしまいました

今から話すこと考えておかないと…