My grandson drew a picture on a t-shirt

 

on his own and gave it to me.

 

It was originally white,

 

later my daughter saw me in the white t-shirt

 

and came up to an idea of dyeing with turmeric ウコン,

 

which is growing in her garden.

 

Wearing this t-shirt, I can smell a little turmeric coming from it.

 

Thank you, all my family.

 

------------------------------------------------------

 

 

孫息子が t-シャツに絵を描いて

それを私にくれました。

もともとは白だったのですが、

のちほど 私の娘がその白いtシャツを着ている私を見て

それをウコン染めしようと思いつきました。

そのウコンは娘の庭で育ったいるものです。

このt-シャツを着ていると、ほのかなウコンの香りを感じることができます。

 

私の家族みんなありがとう