#083 和訳:The Paper Kites - Walk Above The City (feat. MARO)

 

【以下、歌詞および和訳】

Bright lights and tired streets
We could get away
No time to even speak
Nothing to say
No rain or storms above
That could make us stay
Let’s walk above the city
You and I

眩しい光と、くたびれた人通り
逃げられたらな

言葉をかける時間さえも無い

言えることは何もない

上空には雨も嵐も見えない

そのことが僕らをとどめさせるのかもしれない

街のはるか上を歩こう

君と僕で

Flowers underneath us now
Towers underneath us now
We walk above the city
You and I

今僕らの下に広がる花々

今僕らの下に広がるビル群

僕らは街のはるか上を歩く

君と僕で


And we’re breathing more
Than we ever have before
And it goes oooh, oooh

そして僕らはさらに息をする

以前していたときよりも多く

そしてそれは続く

Cars are underneath us now
The stars are underneath us now
We walk above the city
You and I

今、車が僕らの下に見える

今、星々が僕らの下に見える

僕らは街のはるか上を歩く

君と僕で


Flowers underneath us now
The towers underneath us now
We walk above the city
You and I

今僕らの下に広がる花々

今僕らの下に広がるビル群

僕らは街のはるか上を歩く

君と僕で


And we’re breathing more
Than we ever have before
And it goes oooh, oooh

そして僕らはさらに息をする

以前していたときよりも多く

そしてそれは続く