#043 和訳:Men I Trust - Tailwhip

 

【以下、歌詞および和訳】

I'm happy as I am 

Cause I'm leaving

Days will be the same in a different way

私らしくいるのが幸せ

私は去ろうとしているから

どうしたって日々は変わらないと思う

 

Going to a place where I used to stay

Writing something new in this home I know

昔よくいた場所に向かってる

私の知るこの家で何か新しいものを書こうとしてる

 

We'll be all right

Stay here some time

This country dog won't die in the city

私達はきっと大丈夫

しばらくの間ここにいるわ

この田舎の犬は都会では死なないのよ

 

Right eyelids closed

Both feet behind

I aim for tomorrow

Work on my mind

右の瞼を閉じて

両足は後ろへ

明日に狙いを定めてる

仕事のことが気になるわ

 

Going to a place where I used to stay

Writing something new in this home I know

昔よくいた場所に向かってる

私の知るこの家で何か新しいものを書こうとしてる

 

We'll be all right

Stay here some time

This country dog won't die in the city

私達はきっと大丈夫

しばらくの間ここにいるわ

この田舎の犬は都会では死なないのよ