#011 和訳:Delorean - Spirit

 

【以下、歌詞および和訳】

What if after all we're only longing

What could it be like to

To be dark again?

結局僕らがただ待ち望んでいるのだとしたらどうだろう

どんな風になるんだろうか

また暗い世界みたいになるのかな

 

We will remain the same

We will speak to you the way you did

What are the oaths that we fake to make you feel more alive

僕らは何も変わらないだろう

君がしたように僕らは君に語りかけよう

君に生を実感させるために嘘をついた誓いとは何なのだろうか

 

I can see you stare at us, not only it's you

These walls never up of us

君が僕らをじっと見つめるのがわかる。君だけじゃない

この壁はきっと僕らを阻まない

 

We will remain the same

We will speak to you the way you did

What are the oaths that we fake to make you feel more alive

僕らは何も変わらないだろう

君がしたように僕らは君に語りかけよう

君に生を実感させるために嘘をついた誓いとは何なのだろうか