今日ブログを書かせて頂く
海空七海 (アクア ナナミ)です🤖💕

Hi I’m Nanami Akua 










私はちょうどハロウィンの時期10月から入社し、この4ヶ月半はあっという間でした笑

I joined here since last Halloween season and it’s been 4.5 months.











それはなぜかというと、
ロボットレストランで働くと
楽しくて時間があっという間に感じるからです。今大好きなダンスを大好きな先輩、
後輩と一緒の空間で表現できて
本当に幸せを感じています!!!
とにかくみなさんが優しくて
面白くて大好きです❤️

Reason why?

Time flies quickly when I can enjoy performing at work!

I feel so happy to be surrounded by my coworkers who love dancing!!

I love them! Because they’re kind and funny 








そんな中、私が一番苦戦しているのが太鼓です。
初めての事で、リズム感や息を合わせること本当に難しいなと思います。。。
しかし、、頑張ってます💪💪💪

On the other hand, I’ve been struggling with playing Taiko(Japanese drum)

It’s my first time to try it, that makes me feel difficult. Especially synchronising and rhythm

But I’m working on it






青ランタン、赤ランタン共にデビューする事が出来ました😭✨

Finally I debuted 2 rolls as taiko player 






それがこちらの写真です!

This is the proof!




赤!!

Red!!







青!!

Blue!!







どっちの衣装が私に似合っていると思いますか??

What do you think which one looks good on me?




私的には青だと優しい感じで
赤だと強い感じに見えるなって思いましたー笑

Me personally, blue one looks sweet and red one looks strong haha







大好きな先輩方と一緒に太鼓たたけて幸せです😳
これからも頑張ります!!!

I’m so happy to play with my seniors

I’ll try my best later on!!










ちなみに、私は入社する前まで
アメリカに4年間留学生として住んでいました!
なのでさくらさんとこゆきさんがいつも書いてくださるブログの英訳を担当してます😊

Before I joined Robot Restaurant, I studied abroad in the US for 4 years.

I constantly help translating to Sakura and Koyuki who write our blog usually 






ぜひ海外の方にも私たちの生活を
見て欲しいです🥰
これからもみなさんよろしくお願いします!!

I’d like foreigners to read our blog 

Please keep checking out!!





みなさんにお会い出来るのを
お待ちしてます😌!!

Looking forward to seeing you!!














ロボットレストランでは、
パフォーマー大募集中!!!!

詳しくは下記のURLをクリック!