【QFS】日本は世界有数のQFS先進国、、、なのだそですね。 | 宇宙の流れ☆星たちのメッセージ〜お目覚め〜

宇宙の流れ☆星たちのメッセージ〜お目覚め〜

宇宙の流れ☆星のメッセージは、いつも優しい
☆真実を集めたい☆


MiniQ Starshipさんの
2024年6月24日のテレグラムから
引用します。
↓↓↓

日本は世界有数のQFS先進国です✨✨
残念ながら、日本はカバール&GHQが洗脳と眠りにつくことに多大な労力を費やした国であり、世界でも未だに眠り続けている国の一つです…😢
しかし、実は日本は世界有数のQFS先進国なのです。2年半以上前にリノで開催されたQFS準備会議では、準備が整った国から会場を去る中、日本は真っ先に会場を去った国の一つでした。日本は密かにQFSの準備が万端整っている国なのです。
ちなみに私が聞いたところによると、米国はQFSの準備が整っている最後の国と言われており、米国ではまだT+0になっていない銀行が多数あるそうです…QFSはT+0になるまで運用されませんし、最後の国である米国がQFSの準備が整っています。
※ただし、すべての国がすでにQFSに接続しています。💫😉

「訳」
Japan is one of the world's leading QFS advanced countries✨✨
Unfortunately, Japan is the country that Cabal & GHQ has put great effort into brainwashing and putting to sleep, and it is one of the countries in the world that is still deep asleep...😢
However in fact, Japan is one of the world's leading QFS advanced countries. At a QFS preparation conference held in Reno over 2.5 years ago, from countries that had completed preparations left the venue, and Japan was one of the first to leave there. Japan is a country that is secretly making full preparations for the QFS.
BTW, from what I've heard, the US is said to be the last country to be ready for QFS, so there are still many banks in the US that have not yet become T+0...QFS will not be operational until it reaches T+0 and the last country, the US is ready for QFS.
※However, all countries have already connected to QFS. 💫😉

日本の量子銀行の一つとも言われるみずほ銀行が、刷新されたウォレットアプリをリリースしました。✨✨

トランプ大統領とバイデンの討論会を全部見たけど面白かった箇所だけ載せますね。全部字幕つけるの大変だし....
何だか、司が池上彰が明日放送する2024年大統領討論会徹底解説をフェイクニュースと非難してるけどフェイクとフェイクで非難し合う事もあるんだね。
バカみたい2人とも。別に批判してませんよ私が嘘ついてるかも知れないし池上彰が正しいと思っている人が9割だしね。
#ドナルドトランプ
#Trump2024MAGA
#及川幸久
#原口一博