【転載】7年前、世界で何が起こっているかを伝えました。 | 宇宙の流れ☆星たちのメッセージ

宇宙の流れ☆星たちのメッセージ

宇宙の流れ☆星のメッセージは、いつも優しい



QThe17thLetter

6/18/24の配信の
テレグラムから
転載しま〜す。


普通の人達へ、

7年前、世界で何が起こっているかを伝えました。過去6年間、小児性愛を正常化することの重要性を伝えました。4年前、ハンターのラップトップは本物だと伝えました。そして今、ついに裁判所が私たちに同意しました。現職の米国「大統領」の息子が小児性愛者であることは、公的記録の問題です。他に誰が小児性愛者で、他に何をしているのかを知るまで待ってください。小児性愛よりも悪いことが何があるだろうかとあなたは言いますか?私たちも過去7年間、あなた方にそれを伝えてきました。注意を払っていませんでしたか?始める時が来たのかもしれません。目を覚ませ、ネオ…。白いウサギを追いかけろ…。 == 

「訳」
to all the normies, we told you seven years ago what was going on in the world. we told you the past six years the importance to them of normalizing pedophilia. we told you four years ago that hunter’s laptop was real. and now. finally the court is agreeing with us. it is now a matter of public record that the son of a sitting u.s. “president” is a pedophile. wait until you find out who else is and what else they do. how could anything be worse than pedophilia you ask? we also have been telling you that for the last seven years. have you not been paying attention? it might be time to start. wake up neo…. follow the white rabbit…========================follow me on telegram ⬇️ 
👇👇👇👇 

https://t.me/QThe17thLetter

https://t.me/QThe17thLetter