Virginiaのブログ

秋 の 花
美しいですねえ… (‐^▽^‐)

Virginiaのブログ

ローマ の 夕焼け!
ピンクの空。о(ж>▽<)y ☆

みんなさん こんにちは! (*≧▽≦)オハツでっす♪
わたしは Virginiaです. 日本語大学 の 学生です。
はじめまして!
(*^^*)

今日 は、 本当 に 冷たい です
∑(O_O;)!



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hello guys nice to meet you!
I'm Virginia from Italy! That's my first post here on Ameblo! ラブラブ

Today here in Rome it's really cold. Im really freezing! 叫び
A good cup of hot tea it's perfect for cold days (^∇^)!