Hello!

I'm Risa Amami🌷



プチ京都旅行⛩


I went sightseeing in Kyoto 

with my boyfriend who was on a trip.




念願のお鮨屋さん…♡

He took me to a sushi restaurant 

that I had wanted to go to.


今シーズン初カニさん🦀

土佐酢がまろやかで美味しい〜照れ


お鮨はやっぱり中トロ(medium fatty)が好き🍣




Do you know what this is…?


This is


Dried Mullet roe with MOCHI 唐墨餅



It was his first time, his reaction was perfect✨


気に入ってもらえて大将嬉しそうだったし

私もとっても嬉しかった🌷


大きなツリーで📸




I also enjoyed matcha🍵


 


He tried the rickshaw💪🏻



私が清水寺を案内する予定が、人力車のお兄さんがたくさん楽しませてくれました🥹

そして写真撮るのめちゃくちゃ上手👏🏻


The rickshaw guy 
will take us to various places. 
They will also teach us 
about the culture of Kyoto. 
She can also speak simple English, 
so I highly recommend.

ハートハートハートハートハート

やりたいことぜーんぶ叶えてもらって、
お姫様な1日だった幸せ…♡

My boyfriend was a very gentleman, 
stylish and nice person✨
He made everything I wanted come true.
He treated me like a princess 
and I was so happy.

Thank you very much🤍

You can add Risa on LINE by tapping here

 
サムネイル