『Moonlight』


The sun is setting and you're right here by my side
日が沈んだらあなたは私のもとへやってきて
And the movie is playing
一緒に映画を流す
But we won't be watching tonight
でも、きっと今夜は見れないね
Every look, every touch 
すべてを見て、すべてに触れて
Makes me wanna give you my heart
私はこの心をあなたに渡すの
I be crushing' on you, baby
私はあなたにめちゃくちゃにされていく
Stay the way you are 
あなたの望むままに


Cause I never knew, I never knew
今まで気がつかなかったの
You could have moonlight in you hands
その手のひらの中に、月明かりがあるなんて
'Til the night I held you
夜の続く間は、あなたを抱きしめているね
You're my moonlight
あなたは私を照らしてくれる
Moonlight
月明かりなの


I kiss his fingertips
彼の指先にキスをして
As I'm wishing he's all mine
彼のすべてを私のものにしたかった
He's giving me Elvis
私のために歌をうたって
With some James Dean in his eyes
素敵な瞳で私を見つめて
Puts his lips on my neck
唇が私の首に触れて
Makes me want to give him my body
彼に全てをあげる
I be fallin' for you, baby
あなたに落ちていく
And I just can't stop
止めることなんてできないよ


Cause I never knew, I never knew
今まで気がつかなかったの
You could have moonlight in your hands
その手のひらの中に、月明かりがあるなんて
'Til the night I held you
夜の続く間は、あなたを抱きしめているね
You're my moonlight
あなたは私を照らしてくれる
Moonlight
月明かりなの
Baby I be fallin'
あなたに堕ちていく
You're my moonlight
あなたは私を照らしてくれる
Moonlight
月明かりなの



He's so bossy
彼はとても偉そうにして
He makes me dance
私を踊らせる
Tryna sit on the back of his whip
車の後ろに乗り込もうと思ったけれど
And just cancel my plans
やっぱりやめるわね
Sweet like candy
キャンディのように甘いけれど
But he's such a man
それが彼なの
He knows just what it dose
自分でもわかっているのね
When he's holding me tight
私を強く抱きしめて
And he calls me "Moonlight" too
「きみは僕の月明かり」と囁くの