[Verse 1]
Hate to give the satisfaction asking how you're doing now
How's the castle built off people you pretend to care about?
Just what you wanted
Look at you, cool guy, you got it
I see the parties and the diamonds sometimes when I close my eyes
Six months of torture you sold as some forbidden paradise
I loved you truly
You gotta laugh at the stupidity

1

今どうしているか尋ねてあげてあなたに満足感を与えるのが嫌い。

人々を気にかけるフリをして作り上げたお城はどう?

まさにあなたが望んでいたもの。

見て。クールな男、してやったものよね。

目を閉じると時々パーティーやダイヤモンドが見える。

禁断の楽園としてあなたが売った6ヶ月の拷問。

本当にあなたを愛してた。

その愚かさを笑うべきね。


[Chorus]

'Cause I've made some real big mistakes

But you make the worst one look fine

I should've known it was strange

You only come out at night

I used to think I was smart

But you made me look so naive

The way you sold me for parts

As you sunk your teeth into me, oh

Bloodsucker, Dream crasher

Bleedin' me dry like a damn vampire


コーラス

だって私は本当に大きな間違いを犯した。

でもあなたは最悪の状態を良く見せてくれる。

あなたがおかしいってことを知っておくべきだった。

あなたはいつも夜現れる。

昔は自分が賢いと思ってた。

でもあなたは私をとてもナイーブにする。あなたが私を部品として売ったやり方で

あなたが私に歯を埋め込む。

Oh 吸血者、人々の夢を壊す人。

まるで吸血鬼のように私に血を流させ、私を空っぽにする。


[Verse 2]

And every girl I ever talked to

told me you were bad, bad news. 

They called him crazy. 

God, I hate the way I called 'em

crazy too. You're so convincing. 

How do you lie without flinching? 

(How do you lie? How do you lie? 

How do you lie?) 

Oh, what a mesmerizing, paralyzing, fucked up little thrill. 

Can't figure out just how you do it

and God knows I never will. 

Went for me and not her. Cause girls your age know better.


第2節

そして、私が今まで話した女の子は皆、

あなたは悪い、悪い知らせだと言った。

彼らはあなたをクレイジーと呼ぶ。

神様、私も彼が狂っていると言ったことが嫌い。

あなたはとても説得力があるの。

どうすれば怯まずに嘘をつくことができるの?(どうやって嘘をつくの?どうやって嘘をつくの?どうやって嘘をつくの?

ああ、なんて魅惑的で、麻痺するような、めちゃくちゃな小さなスリルだろう。

あなたがどうやってそれをするのか全く理解できない。

そして私が決してそうしないことを神は知っています。彼女ではなく私に行った。

だって、あなたくらいの年齢の女の子の方がよく知っているから。


[Chorus]

I've made some real big mistakes. 

But you make the worst one look fine.

I should've known it was strange. 

You only come out at night. 

I used to think I was smart, 

But you made me look so naive. 

The way you sold me for parts. As you sunk your teeth into me, oh Bloodsucker, famefucker.  Bleedin' me dry like a goddamn vampire.


コーラス

本当に大きな間違いをいくつか犯してしまった。

でも、あなたは最悪のことを良く見せる。

それがおかしいことだということに気づくべきだった。

あなたは夜しか出てこない。

私は自分が賢いと思っていたのに、あなたは私をとてもナイーブにする。

あなたが私をパーツの一部として売った方法。

あなたが私を噛みついた。

ああ、吸血鬼、名声簒奪者。

バンパイアのように私に血を流させ、干からびさせる。