私だから出来ること
あなただから出来ること

私にしか出来ないこと
あなたにしか出来ないこと

人それぞれの強み 長所
神様からいただいた武器が
必ずあるはずだから

研ぎ澄まし
生かしてみよう

それが、ほんのひと匙の愛だとしても
誰かの支えになれるなら
誰かの救いになれるなら

私に出来ること
私にしか出来ないこと
私だから出来ること

同じ神の子 仏の子
ともにこの星に生きる者

ただ愛ゆえに 出来ること
ただ愛ゆえに 差し出せること

探してみよう
考えてみよう
行動してみよう

ただ愛ゆえに

ささやかな愛の一匙を



Because it is me, can do it

Because it is you, can do it


Only I can do it

Only you can do it


Strength good point of each person

The weapon which God gave to me


Because there should be it by all means

I polish it and put on airs

I will keep it alive


Even if it is the love of just the person spoon, who is; if can support it

Of somebody if can save it


I can do it

Only I can do it


Because it is me, can do it

Child of same God

The person who lives for this Planet  together

Can only do it because of love

Can only hold it out because of love


I will look for it

I will think

I will act


Because of mere love

One spoon of the small love