ほら、手を伸ばしてみて!

高い、高い、お空見上げて、
思いっきり背伸びしたら
届くかな?

冬の夜空で
一番キラキラ輝いてるお星さま
いつも僕を見てくれる
こんなに小さな僕を
優しく優しく見ていてくれる

僕が一生懸命頑張った日も
少し怠けて遊んだ日も
いたずらして、弟を泣かしちゃった日も
変わらず優しく見てくれてる

思いっきり手を伸ばしてみたら
届くかな
キラキラ輝いてるお星さま

うん、今日もよく頑張ったねって
僕にそっと囁いてくれるかな

いつかお星さまに
小さな僕の手 届くかな

こんばんは!
いつも、見てくれてありがとうって
優しいお星様の声がする

だから、僕も言うんだ。
こちらこそ、いつも
見守ってくれて、ありがとう!って!

これからも ずっと見ていてね!って!



Hey, stretch out a hand!

Look up at the high high sky,

If I stretch myself with all one's might

Does it arrive?


In a winter night sky

Star shining most shiningly always looks at me

So small I

He/she sees it kindly kindly


On the day when I did my best hard

On the day when I was lazy a little and played

I go into mischief and see it kindly without changing on the day when I have let a younger brother cry


Does it arrive if I stretch out a hand with all one's might?

Star shining shiningly


Yes, do you whisper it to me quietly good job today?

To when or star

Does my small hand arrive?


Good evening!

When thank you for always seeing it, I hear a voice of gentle star.


Therefore I say, too.

Likewise, always

Thank you for watching it! This!


See it all the time from now on! This!