Maybe I don't really want to know

多分、本当はどうでもいいんだ


How your garden grows

お前の庭のことなんて


As I just want to fly

俺は、飛べさえすりゃいいから


Lately did you ever feel the pain

最近痛みを感じたか?


In the morning rain

朝の雨に


As it soaks you to the bone

首を吊りたくなるような


Maybe I just want to fly

多分、俺は飛びたいんだ


I want to live I don't want to die

生きたい、死にたくない


Maybe I just want to breath

多分、息してたいだけ


Maybe I just don't believe

多分、俺は信じてない


Maybe you're the same as me

多分、お前も俺も同じさ


We see things they'll never see

奴らには、絶対にわからないことだ


You and I are gonna live forever

お前と俺は、永遠に生きるだろう


Maybe I will never be
All the things that I want to be

多分俺はなりたいもの全てにはなれない


But now is not the time to cry

でも、今は泣く時なんかじゃない


Now's the time to find out why

理由を見つけるときだ


I think you're the same as me

お前もおんなじとこだろ?


We see things they'll never see

奴らには、絶対にわからないことだ


You and I are gonna live forever

お前と俺は、永遠に生きるだろう




We're gonna live forever

俺たちは永遠に生き続けるさ


Gonna live forever

永遠に生き続けるさ


Live forever

生き続けるさ


Forever

永遠に…